Dögös moci, mindennapi használhatóság!
Szöveges ítélet
Fél éve vettem "használtan" 200 km volt benne. Első nagymotorom, előtte csak robogóm volt. Sokáig nézegettem mit vegyek, nem tudtam előre mennyit is fogom majd használni. Csak ajánlani tudom, nagyon jó választás volt, amit azóta sem bántam meg, tökéletesen használható motor. A 250-es gép nem egy erőmű, de a 29-ló így is a kategória élére repíti. Kényelmes, egy személlyel élvezetes, dinamikusan vezethető, a magas fordulatszámokat is kedvelő (11ezer), pörgős motornak köszönhetően. Utazója 100-110, a vége 130-140km/h, ebből a 130-at két személlyel (2x70kg alatt) is tudja. Méretei, motorjához mérten nagyok, mindenki 600-asnak nézte eddig, de volt aki nagyobbnak. Két személy is túrázgathat vele, háttámlával az utasülés is kényelmes rövidebb kirándulásokra. Nem ózsdi a technika sem, V2 2x4 szelep, dupla karbi és gyújtás, AC pumpa, lég-olaj hűtés. A súlya 165kg, könnyen mozgatható, az ülésmagassaág alacsonyl. A kidolgozás nagyon jó, még a konkurenciához mérten is. Eddig nagyon megbízhatóan teljesített, egy percre sem éreztem, hogy ne vinne haza az utamról. Hibák nincsenek, és a motorrevűben lévő tartósteszt alapján, ahol 25ezer km-t vertek bele, remélem nem is nagyon lesznek. A hangja is jó és még szép is a motor, arányos vonalai vannak.
TUTI csak ajánlani tudom.
Hibalista
- Még semmi, bár a balra az indexet nehéz kapcsolni, gondolom kontaktspré megoldaná a gondot.
Ide hordtam szervizbe
Jászberény
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 200 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |