Csodaszép masina, hitvány minőség!
Szöveges ítélet
Szerettem és utáltam is egyben.
A külső: Szerintem telitalálat. Gyönyörű, egyedi formavilág.
A szélvédelem: Kellene rá egy nagyobb plexi, mert a 180cm-mel már 120km/h felett a sisakra tolja a szelet. Sajna kiegészítők terén nagyon nagy a hiányosság.
Az ülésmagasság és üléspozíció: Sportmotor lévén hátul nem igazán kényelmes, ellenben elől példás. Mélyen a motor ölében ülsz, ezzel nagy biztonságérzetet adva. Csutkakormányos, de nagyon jól elviselhető a terhelés ami a csuklóra nehezedik, még hosszú távon is.
A futómű: Remek! Elől felfordított villák, amelyek húzó- és nyomófokozata állítható. Hátul csak a rugóelőfeszítés állítható.
A fékek: Úgy nyikorog, mint egy rozsdás vasajtó. A fékhatása jónak mondható, ha a sz.r gyári betéteket szinterekre cseréli az ember. A fékek hamar elkopnak, volt olyanis akinek 1.000km alatt megette a betéte és a tárcsát! Durva! És ez nem egyedi eset. Sajna a fékkel hadilábon állnak koreai barátaink.
A gumik: A gyári Brigestone BT56 nagyon kemény, tapadása szinte semmi, és nem is tart sokáig.
A világítás: Na ez gyengéje. Szinte nulla még a távolsági is. A műszerfal digitális része napsütésben olvashatatlan.
Az erőmű: Hát nem arra termett, hogy 250nel száguldozz. Arra vegyél Hayabusa-t! Arra való, hogy mindenkit megalázz kigyorsításkor! Nagyon jó nyomatékrugalmasság! A váltó kicsit hosszú úton jár, de megszokható. Fokozat-kiosztása jó, csak a hatodik kicsit hosszabb, és gyorsításra már nem igazán alkalmas.
A hangja: Remek, még a gyári dobbal is.
A fogyasztás csuklófüggő: 6-7Liter között fogyaszt.
Hibalista
- Hátsó fékbetét 5000km! után, az első 10.000km! után csere.
- Leszakadtak a kipufogó-szelepek 6.000km-nél (gyári típushiba).
- Javítás után ette a vizet, sz.r volt az alapjárat. Hiába jeleztem a szervíznek, szerintük jó volt. Ezt követően az importőr vette a kezébe a javítást, nem sok eredménnyel. A vizet nem ette, de az alapjárat megint nem stimmelt. A gyenge anyagminőségű fehasználás miatt törtek a idomrögzítő fülek. Vízpumpa elköpte magát - tömszelence csere. 12.600km-nél szétégtek a kipufogó szelepek a hátsó hengerben! 9.000km-nél gumicsere.
Ide hordtam szervizbe
Szeged - Nem kívánok mondani semmit. Az osztályzat elárul mindent. Talán annyit, hogy az egyik szervíznél legomboltak rólam 30ezer forintot és csak a következő szervíznél derült ki, hogy NO olajcsere, NO olajszűrőcsere!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Csepel - Big Motor
BIG BIG BIG
A lehető legjobb emberek és szakemberek!!!
Örülök, hogy megismerhettem ŐKET és a barátaimnak mondhatom ŐKET! Motorozom is velük, ha tehetem, de kicsit messze vannak, így nem elég sűrűn.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |