A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gt 650r 2006 (647)

Gt 650r 2006 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csodaszép masina, hitvány minőség!

Szöveges ítélet

Szerettem és utáltam is egyben.

A külső: Szerintem telitalálat. Gyönyörű, egyedi formavilág.
A szélvédelem: Kellene rá egy nagyobb plexi, mert a 180cm-mel már 120km/h felett a sisakra tolja a szelet. Sajna kiegészítők terén nagyon nagy a hiányosság.
Az ülésmagasság és üléspozíció: Sportmotor lévén hátul nem igazán kényelmes, ellenben elől példás. Mélyen a motor ölében ülsz, ezzel nagy biztonságérzetet adva. Csutkakormányos, de nagyon jól elviselhető a terhelés ami a csuklóra nehezedik, még hosszú távon is.
A futómű: Remek! Elől felfordított villák, amelyek húzó- és nyomófokozata állítható. Hátul csak a rugóelőfeszítés állítható.
A fékek: Úgy nyikorog, mint egy rozsdás vasajtó. A fékhatása jónak mondható, ha a sz.r gyári betéteket szinterekre cseréli az ember. A fékek hamar elkopnak, volt olyanis akinek 1.000km alatt megette a betéte és a tárcsát! Durva! És ez nem egyedi eset. Sajna a fékkel hadilábon állnak koreai barátaink.
A gumik: A gyári Brigestone BT56 nagyon kemény, tapadása szinte semmi, és nem is tart sokáig.
A világítás: Na ez gyengéje. Szinte nulla még a távolsági is. A műszerfal digitális része napsütésben olvashatatlan.
Az erőmű: Hát nem arra termett, hogy 250nel száguldozz. Arra vegyél Hayabusa-t! Arra való, hogy mindenkit megalázz kigyorsításkor! Nagyon jó nyomatékrugalmasság! A váltó kicsit hosszú úton jár, de megszokható. Fokozat-kiosztása jó, csak a hatodik kicsit hosszabb, és gyorsításra már nem igazán alkalmas.
A hangja: Remek, még a gyári dobbal is.
A fogyasztás csuklófüggő: 6-7Liter között fogyaszt.

Hibalista

- Hátsó fékbetét 5000km! után, az első 10.000km! után csere.
- Leszakadtak a kipufogó-szelepek 6.000km-nél (gyári típushiba).
- Javítás után ette a vizet, sz.r volt az alapjárat. Hiába jeleztem a szervíznek, szerintük jó volt. Ezt követően az importőr vette a kezébe a javítást, nem sok eredménnyel. A vizet nem ette, de az alapjárat megint nem stimmelt. A gyenge anyagminőségű fehasználás miatt törtek a idomrögzítő fülek. Vízpumpa elköpte magát - tömszelence csere. 12.600km-nél szétégtek a kipufogó szelepek a hátsó hengerben! 9.000km-nél gumicsere.

Ide hordtam szervizbe

Szeged - Nem kívánok mondani semmit. Az osztályzat elárul mindent. Talán annyit, hogy az egyik szervíznél legomboltak rólam 30ezer forintot és csak a következő szervíznél derült ki, hogy NO olajcsere, NO olajszűrőcsere!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Csepel - Big Motor
BIG BIG BIG
A lehető legjobb emberek és szakemberek!!!
Örülök, hogy megismerhettem ŐKET és a barátaimnak mondhatom ŐKET! Motorozom is velük, ha tehetem, de kicsit messze vannak, így nem elég sűrűn.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.