A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gt 650 Naked 2006 (647)

Gt 650 Naked 2006 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az egyik első GT650ek egyike

Szöveges ítélet

Az enyém volt az országban szinte az első GT650ek egyike. Azért csak volt, mert azóta lakás és kocsiprojektek miatt már sajnos nincs meg. Marhajókat motoroztam vele! :) Egy GS500 és ez között vaciláltam, akkor kb. ugyanaz volt az áruk. Szerencsére jól döntöttem a Hyo mellett, mert kb dupla annyi a tudása mint a kis Suzukinak.
Na a lényeg, hogy ekkor még se sajtója, se semmije nem volt a márkának, az utcán is: milyen motor ez? Misung? Ja látom, valami SV650 másolat... Miért lenne másolat, könyörgöm!!! Azért mert ez is 650es V2? Ugyanmár..
Sokat mociztunk együtt, nagyon szerettem. Az első futóműve szerintem nagyon állat, sosem ütött fel. A féket ezeken a régebbi verziókon sokat szidták, szerintem utcára, amire való, tökéletes, bár azóta még jobb lett az új modelleken. Olajfolyás, olajfogyasztás sosem volt. Minőségi gond nem volt vele, inkább csak apróságok, de ez mind gari időn belül jött ki, kérdés nélkül cseréltek mindent. Az alkatrészárak? Durván jó! :) Kuplungkar valami ezer párszáz ft hehe :) Legjobb példa, amikor elborult állásban a moci, és letört egy csomagfül a hátsó lábtartón. Kaptam hozzá külön konzolt 3500ft ért, míg egy SV650re csak a lábtartó szerkezettel lehet együtt lehet venni 17ezerért..

Tény, hogy kicsit rövid a szervizintervallum (4000km) de legalább tuti friss olaj van benne szinte mindig.

Állat, ahogy megy! 160-170ig jól gyorsul, utána még 200ig elmegy, bár 225ig kihúztam egyszer, persze Németországban hehehe :-DDD

Fogyasztás: nekem 5.5 volt az átlag, egyszer tartós 100as sebességgel lement 4.7re, és autópályán meg 6.5re..

Ja, és akit érdekel a moci, várjuk a Hungarian Hyosung Klub-ban, amit pár barátommal együtt hoztunk létre még 2005 elején: www.hyosungklub.hu

Hibalista

- Tank karcosodás volt a nadrág miatt, de mielőtt csúnya lett volna, lefóliáztam, aztán volt egy tank szivárgásom, természetesen gariban javították ingyen. Sebességkidobálása is volt, de egy visszahívás keretében kicseréltek egy kis alkatrészt blokk széthúzás nélkül, és utána nem volt baj. Természetesen ez is ingyen volt. A későbbi évjáratokon (2005, 2006) ezek már gyárilag elhárultak, ahogy észrevettem a gyár komolyan veszi a visszajelzéseket, a másik moci, amit egy évvel utána vettem, Hyosung GT250R, ezen már látszik, hogy sokat javítottak rajta.

Ide hordtam szervizbe

Hyosung "fő"szerviz Bp., Üllői út 202. Maximálisan elégedett vagyok velük, reggel munkába menet leadtam a motort, hazafelé felvettem, és kész. Átnézték rendesen, nem csak azt, ami a szervizkönyvben van.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 9600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.