AmbiValencia
Szöveges ítélet
Nekem még megvan, és meg is lesz egy darabig, sőt, a barátnőm nem engedi, hogy eladjam, pedig a hátsó ülés a helye! Elég ambivalens érzéseket ébreszt bennem a Drágám. Ha jó, imádom, ha nem, fel tudnám gyújtani. Nálam megvolt a legtöbb probléma, ami ezeknél a gépeknél elő szokott fordulni, és el is csúsztam vele, úgyhogy némi tapasztalat már van. Gyakorlatilag ezek olyan hibák, amelyek bármelyik más motornál is előfordulhatnak, de egy ilyen "kezdő" márkánál mindenki ezeket figyeli.
Első motorom, és csak ajánlani tudom kezdő motornak annak, akinek van egy kis önuralma. A teljesítménye messze elmarad a sornégyes hatszázasokétól, de ezt csak egy nagy egyenesben veszed észre. Előzni gyerekjáték, kényelmesen tartja a 140-160-as utazót, és bírna többet is, de az már a kuporgós sztájl lenne (azt hagyjuk meg az R-eseknek, az enyém SH). Alul nyomatékos, felül elmennek a sportgépek. A teljesítménnyel tehát nincs baj.
Kényelem terén nem lehet ok a panaszra a vezető felől, az enyém magasított kormányos, teljesen kényelmes. Elég hely van fészkelődni az ülésen is. Töltöttem a nyergében egyszerre 600 km-t és csak annyira fájt a hátam, amennyire már 150 után is szokott (bár az én hátam nem viszonyítási alap, gyári hibás). Pakolni lehet, de akkor szükség van dobozokra, konzolra, illetve megfelelő táskákra. Mégis csak egy sporttúra motor. Konkrét pakolóhely a hátsó ülés alatt van, ide befér egy sisakháló és egy pirinyó láncspray. Egyszer vittek hátul rossz minőségű úton, senkinek nem kívánom.
A sztender tényleg egy apró, bosszantó hiba(nincs kihajtója), de én megszoktam, illetve jobban rádőlhetne a motor (én mindig kissé lejtős helyre parkolom, ha tehetem).
A váltóra sincs sok panasz, alul határozottan kell kapcsolni, felül meg megy, mint a karikacsapás.
Akksin, gumin ne spórolj, megbánod, én is így jártam.
Nagyon jó az állítható futómű! Ugyan nem nagyon variálom, de van utasos, kényelmes és kanyarvadász beállításom, ami nálam kimerül egy-egy klikkben (elől), de mégis érezhető.
Keskeny motor, könnyen dönthető, a városban is könnyen manőverezhető.
A lámpája tényleg nulla, éjjel senki se motorozzon, bár jópáran xenonra cseréltek, ami megoldotta a problémát.
Az alkatrész árak nagyon kedvezőek. A hangja tényleg jó gyári dobbal is, bár a szegény keverék miatt motorféknél durrog (aminek igen király hangja van).
2 év garancia jár hozzá, nekem eddig mindent szó nélkül, ingyen cseréltek, bár egy kis időbe telt.
Van, aki pályázik, egyesek túráznak, mások csak munkába gurulnak vele, tehát elég sokoldalú motor.
Amikor ajánlatot tettek rá (mert feladtam hírdetést), szintve sértve éreztem magam, és hirtelen nem is tudtam, miért hírdettem meg. Inkább lebeszéltem róla a potenciális vásárlót. Olyan, mint egy barátnő. A hibáival együtt is imádható.
Ha lenne (sok) pénzem, tudnék belőle igazi álmaim motorját varázsolni...
Hibalista
- Termosztát, szelepszakadás->hengerfejcsere, ventillátor-kapcsoló->hengerfejtömítés
Ide hordtam szervizbe
Gézamotor, Gyula
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 8000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |