A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gv 650 Aquila 2005 (647)

Gv 650 Aquila 2005 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nyomatékgyár

Szöveges ítélet

6000km el vettem a motor 3 évet állt mert előző tulaja eldőlt vele lámpánál és utána nem használta szinte egyszer se. (valszeg félt) Hál istennek csak a fény sérült.
kissé el volt tunyulva a gép, csak 1 henger járt, de egy alapos karbi tisztítás után előbújt belőle a vadállat (72 ló az 72 ló) nem egy kimondott chopper kívánja a pörgetést ott érzi magát a bőrében, nyomatékból nincs hiány (erősebb gáznál nem kicsit radírozza a hátsót, kitör mint egy supermoto XD )de tényleg nem vicc.
A gyári kipuffja elég csendes ez engem zavart így gyártatva lett rá savállóból dupla csöves kipuff( nem ragozom :)fogyasztása kielégítő 4,5 liter normálisan közlekedve.
kényelmesnek kényelmes az ülés, kiválló a pozíciója a kormánynak, viszont a lábtartóval nem voltam kibékülve (szerintem nagyon elől van, zavart) teli talpas lábtartóval sokkal jobb lehet, a másik fő dolog az a szélvédelem hát az 0 XD zavaró is 100 felett (mondjuk a nyitott sisakkal nem is csoda) egy plexi szerintem nem árt aki hosszabb túrákat tervez (a szél sok erőt ki tud venni az emberből)
kicsit nyersen jár a blokk (hyo jelenség). Van rajta krómozott műanyag itt ott( szebb lenne ha fémből lenne)de nem vészes, végsebességét nem tudom egyszer mentem a sv-s kollégák után 180-ig de ott már letépett a szél ( de volt még benne)
Jah majd el felejtettem hogy pár gyári csavar olyan mint a rozsdabogja (nem mindegyiket sikerült lekezelni a gyárba ), itt ott 1-2 db, ki kell őket cserélni jó minőségűre és meg is oldódott a probléma
összegezve olcsón fenntartható nyomatékos gép erőbe nincs ellenfele chopperek között max 1000 ccm felett
mégis eladom mert, azért cseréltem le az előző supermotomat mert a párom is velem akart motorozni( de mivel sose érünk rá egyszerre mindketten) így visszatérek alap rendeltetésemhez a SUPERMOTOzáshoz aztán majd ha már minden ízületem fájni fog meg örege is leszek majd megint veszek egy ilyet

Hibalista

- Hajtás szíj hajlamos csicsegni (szilikon vagy szíj ápoló elhallhgattatja)
- Kissé nyersenen járnak a hyok ( ezt meg kell szokni)
- de el nem romlott rajta semmi

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem Barát Motorosszervizébe (az ő figyelő szeme alatt)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Sm 610 Következő motorja? FMX 650
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.