A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gv 650 Aquila 2005 (647)

Gv 650 Aquila 2005 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A koreai pénz/ideg-faló borzalom

Szöveges ítélet

Életem egyik legrosszabb választása...
Egy igazi ipari hulladék volt ez a motor.

Kezdem a kevés pozitívummal. Nekem kinézetre nagyon tetszett, bárhol megálltam vele, csodálták az emberek. Hosszabb úton is nagyon kényelmes volt, legalábbis nekem mint "sofőrnek". Utasnak már kevésbé, de ez mondjuk minden Chopper/cruiserre jellemző... Egészen jól manőverezhető, meglepően nagy nyomatékú, gép. Sok motorost megleptem vele :) Nagyon jól gyorsul, van benne erő :)

Itt véget is ér a pozitívumok listája.
Kezdjük a negatív részeket, először a konstrukciós gondokkal.

Sok apróság volt bosszantó a "husángon" Nem vagyok egy apró termet, de a gyári extraként ajánlott taposólemezre képtelenség felfektetni a lábamat normálisan. Messze van az üléstől, és a dőlésszöge is rossz. Így gyakorlatilag csak a taposólemez hátsó peremén tartottam a lában, mint ha csak egy sima lábtartó lenne ott.
A gyári plexi gyakorlatilag az esztétikai szempontokat leszámítva semmit sem ér. 140-150 körül masszívan kapaszkodni kell a motorba, ha rajta akarsz maradni. A brutális szélzajról nem is beszélve.

Nekem nagy problémám volt, hogy az ormótlan kipufogónak köszönhetően nem lehet normális méretű oldaltáskát felrakni a motorra, mert a jobb oldalnon egy nagyon táska rálóg a kipufogóra.

Most jöjjön a szarabb része:

Az alkatrészek többnyire kurva drágák, és nagyon sok nincs az országban, tehát 2-3 hetet kell várni, mire kintről megrendelik.

Részben ennek köszönhetően több időt töltött szervízben a motor, mint amennyit alattam.

Néhány hiba, amit produkált:

A legkeményebb hiba ami előjött, ( és ez szériahiba!!!! Visszahívás is volt miatta,csak a forgalmazó b*szott rá...) a hátsó hengerben szelepszár szakadás. Ezt én benyaltam. 170 rudiba fájt, mivel dugattyút is kellett cserélni.

Az üzemanyag szintjelzőt 3x kellett cserélnem.

A hátsó kerék tengely elgörbült, anélkül, hogy bármi nagy ütést, vagy terhelést kapott volna.... 3 hét volt, mire megérkezett a tengely...

Az első kihajtó tárcsát tartó csavar letekeredett menet közben, aminek hatására az autópálya közepén megszűnt a kihajtás... A csavarra is 2 hetet vártam.

Az első gyújtótrafó is beszart egyszer, ami megint csúnya lóvé volt.

A sok apró baromságot már nem is mondom.......


Összegezve ilyen trágya motort életemben nem láttam még. Nem véletlen, hogy egy chopper/cruiser kategóriába eső, 2005-2006 os motorhoz ennyiért hozzá lehet jutni. Nekem a javítási költségek közel 300.000-re rúgtak a 4 év alatt.

Ezek után, ha bárki kérdez róla, sikítva beszélem le ilyen motor vásárlásáról.

Az csak egy apróság még, hogy ha valakit zavar,hogy lenézi a többi motoros, akkor megintcsak ne vegyen ilyet. Ma már értem, miért nézik ezt le a motorosok. Mert ez nem motor, hanem egy nagy talicska gané...



Hibalista

- Gyújtótrafó, kihajtótárcsa csavarja leesett, sebességmérő, üzemanyagszint jeladó, lengéscsillapító tömítés, hátsó keréktengely, hátsó féknyereg, fékmunkahenger, hátsó henger szelepszakadás, és még sok apróság....

Ide hordtam szervizbe

Kanyar Mester

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Diósdon Hegedűs Peti

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2006
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? St 1100 x
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.