A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gt 650r 2006 (647)

Gt 650r 2006 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A "kínai" koreai

Szöveges ítélet

2006 májusában vettem át az "állítólag" utólsó 2005-ös modellt az országban, akciósan 1,4 millióért. Bár pirosat szerettem volna (az az "igazi" sportmotoros szín), sokat nem válogathattunk, így ezüst lett. Ezt nem bántam meg, sőt szerintem ez a legszebb szín sportmotornak:) Az első 1000 km a szervízig gyorsan elment, aztán jöttek a bajok: indítanám reggel, de az önindító nem tudja átforgatni a motort. Tankot gyorsan le, egyből ki is derült a hiba oka: a benzincsap nem zárt le, a henger telifolyt benzinnel. A helyi szervízben másnap már cserélték is, bár egy másik 2005-öst raktak bele. Aztán néhány motoron leszakadt pár szelep, felhívtam hát a budapesti központot, ahol azt mondták, vigyem be és 2006-osítják a gépet. Ez állt a hengerfej cseréjéből, és a kuplung módosításából. Azóta túl van a 4000-es szervízen, egy hátsó henger karburátorának szívócsonkból kiugrásán (átment egyhengeresbe:), meg jó pár "téli" km-en is. Jelenleg várom, hogy megérkezzen egy 2006-os (vagy 2007-es) újabb benzincsap, ugyanis a cserélt is ereszt. A leírás alapján azt is hihetné az ember, hogy ez egy gagyi "kínai" motor, de úgy érzem, hogy most már kezd összeállni minden, bár ennek így kéne már működnie az elejétől fogva! Ha viszont működik a gép, akkor a lökettérfogat kategóriához képest egész kafa, országúton egy CBR 600-as mögött tudtam maradni simán, pedig húzta a srác a Hondának. Az igazán kivételes képességei kanyargós úton jönnek elő, biciklihez hasonlóan könnyen vezethető, nagyon jó a futómű, a motor pedig viszonylag nyomatékos, bár akik nagyobb motorról ülnek át keveselni fogják a motorerőt. Hosszabb utakra nem ez a legjobb választás, max. 100km egyhuzamban amit kibír az ember elől-hátul, de hát ez egy sportmotor. Összességében nem csalódtam benne, de nem csak én, hanem bárki aki meglátta, hallotta:), vagy ment vele.

Hibalista

- benzincsap - csere
- hengerfej - 2006-osítás
- kuplung - 2006-osítás
- mindent garanciában javítottak

Ide hordtam szervizbe

Moto-Sport Center Jászberény

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Spirro Kft. Budapest

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 4200
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.