A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gt 650r 2006 (647)

Gt 650r 2006 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A cserbenhagyó

Szöveges ítélet

2007 szeptemberében vettem akciósan a Quadásznál a piros masinát.( 1.350.000. Ft.-) Próbáltam tájékozódni, hogy milyen a moci pl. itt a Totalbike-ba is olvasgattam a véleményeket.
A Quadásznál egy tulajdonossal vagyok elégedett, aki segítőkész volt, tulajdonképpen ő miatta vettem meg nagyrészt a mocit. Meggyőzőtt.
A többiek a boltba nem tudom, miért vannak ott.
( Pl. Megbeszéltem az eladó csajjal, hogy megyek be egy csizmáért, megkérdeztem telefonon, hogy van-e, a méret...kiscsaj: persze van ... odaértem( kb.1 órába telt), majd közölte, hogy nincs, és hozzátette , hogy fogyókészlet... legalább ne szólalt volna meg ) Ez csak az egyik példa a sok közül...
Az átadásnál aláíratták a papírokat, odaadták a kulcsot, aztán szeva. ( Nem volt ott a tulaj srác , aki eladta, ő biztosan elmondta volna,amit ilyenkor illik, olajkémlelő nyílás, ilyesmik.. )

A bejáratás alatt kezdtem megbarátkozni a masinával, Bp-en használtam a legtöbbet a masinát, öröm volt vele, rövid távon kényelmes az üléspozició,és még sok minden tetszett.
A gázmarkolat és egységei saját életre keltek az első pár km után (300-400 km-nél) , mármint úgy értem mozogtak. A quadászhoz visszavittem, ahol nem tudták orvosolni a "hatalmas" problémát, a szerelő azt mondta, hogy megrendeli a komplett egységet,másodszorra azt mondta, hogy megszereli, csak utánanéz. Ez eltartott egy darabig,úgy gondolom nem is foglalkozott vele,( jópár napig )egyszercsak a hátsó fék is elment ( 800 km-nél ) .
A quadászt felhívtam, mondtam , hogy elment a fék,mire rávágta a szerelő srác, hogy azt nem is kell használni. ( Miután rávágta hirtelen ezt a mondatot, utána azért döbbenten megkérdezte, hogy tényleg elment a fék, hogyhogy ? )

Ezek után inkább a SPIRO mellett döntöttem. Nem sok magyarázat után a SPIRO-nál gyorsan fogadtak, majd orvosolták a problémákat.
A SPRIO-nál jó előre egyeztetni kell elvileg ( bár mont, azt az előbb is írtam, a fék problémánál, másnap beiktatott egy időpontot a szerelő), így hát úgy döntöttem , hogy az olajcserét még csinálja a quadász. Előre egyeztettem velük. Odavittem a masinát az egyik péntek délelőtt. Majd telefonon érdklődtem kora délután, amikor közölték, hogy még nem nyúltak hozzá, mert beesett egy váratlan munkájuk. Piros színű lett a fejem.( Olyan mint a motorom) Dühöngve kértem, hogy cseréljék már le a nyomorult olajat, ha már jó előre le is egyeztettük, mert talán szeretném 7végén használni.
A dühöngésemet követően lecserélődött az olaj. Érdekes.

Az olajcsere után " hosszú" ideig nem volt gondom ( 4000 km-ig) , csak az irányjelző nem akart balra bakapcsolni.
( Enyhe tűnet)
Most 2007 október 5-én pénteken volt az utolsó utam a Hyoval, ugyanis, elindultam Miskolc mellé.(3600 km-nél ált a km. számláló ,amikor elindultam lefelé)
Lefelé a pályán elkezdett eltűnedezni a LCD kijelző. A motor vibrálásához igazodva egyszer világított, egyszer nem. ( Kezdett tele lenni a hócipőm, de még nem tudtam, hogy mi vár rám... ) Amire odaértem Miskolc mellé a célállomásomhoz, addigra teljesen eltűntaz LCD. Hazafelé a pálya utolsó szakaszán ( kb volt még 30 km)
kicsit gyengébben húzott a masina. Másnap láttam , hogy kissebb olajtócsa van a motor alatt, kb 1-2 deci .
Felhívtam a quadászt,beszámoltam a legújabb hibákról, és elárultam , hogy azért vettem új mocit náluk, hogy ezeket megússzam, és "nagyon jó" a motor, csak kezdjék el árulni, mert inkább veszek egy Hondát.A tulaj srác megpróbált megnyugtatni , hogy biztos csak kilazult egy biztosíték a LCD kijelzőnél, illetve a motornál nem húztak meg valami csavart, azért folyik az olaj, és bíztatott, hogy most már nagyon jó lett a szervizük, vigyem be hozzájuk. Odafelé halottam ,hogy kissé fura hangja van a gépnek , emiatt kb 30-cal döcögtem vele. Az LCD kijelzőn sajnos mivel nem működött, ezért nem volt sanszom meglátni, hogy annyira kevés az olaj a masinában, hogy szinte semmi nincs benne.
Azóta néztem egy jópár fajta motort, mindegyiken külön vannak az olaj és vízprobléma jelzők... Vajon miért is ?
Beérve 2007.10.08-án , a tulaj srác megállapította, hogy lehet ,hogy főtengelyes a masina. ( És azonnal beviszik a SPIRRO-ba... Lehet, hogy még mindig csak olajat tudnak cserélni a quadász-ban? )
Elkezdett ijeszgetni a tulaj srác, hogy lehet, hogy ez nem Garanciális.
Végülis lehet, hogy igaza van, mivel nem dísznek vettem, hanem használtam is, így már biztosan nem Garanciális... ( Nevetséges és Dühítő ) Hozzáteszem, hogy a motor furcsa hangját az utolsó métereken , a szervízbe menet tapasztaltam. A qudasznál erre nem igazán voltak kíváncsiak. Azt mondták, hogy előbb szedjék szét, majd aztán boncolgatjuk. Már előre az érződik, hogy a felelősséget nem szeretnék vállalni.

Megígérte, hogy vagy aznap , vagy másnap hívnak. Ma, másnap este van. Nem hívtak. Nem csodálkozom.
A motor megbízhatatlan volt, sajnálom, hogy megvettem.
Egy biztos , eladom. Elég volt. Örülök, hogy az olajfolyás miatt nem estem egyet.

Veszek egy olyan motort, Honda vagy Yamaha, aminél csak anyagilag szokták, helyenként, hülyének nézni az embert. Ők legalább tudják ,hogy ez nem vicc, nem árt ha működik a motor alattad. És maximum azért veszted el az egyik lábad , mert vagy hülye vagy, vagy az autós a hülye, és nem azért, mert egy ócskaságon valami nem működött.

Ui: A folytatásról beszámolok.. vajon garanciális vagy nem...?

Hibalista

- Hátsó fék ( 800 km )
- Irányjelző kapcsoló
- LCD Panel
- Olaj elfolyt, főtengelyes valószínű
-

Ide hordtam szervizbe

QUADÁSZ BT.
1133 Budapest, Ipoly u. 13.
Tel: 06-1-7875795, 06-30-9915218
www.quadasz.atw.hu
- komolytalan kiszolgálás, nem értenek hozzá, nekem csak ígérgettek, amikor elment a hátsó fékem, közölték, hogy azt nem is igazán kell használni.Döbbenetes. Egy olajcserét csináltak meg nagy nehezen, de azért is könyörögni kellett... -

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

A Spironál, az Üllői Úton normálisan álltak hozzá a problémáimhoz ezidáig, korrektül megcsinálták a hibákat, ( a mostaniról, a legnagyobb hibáról még nem tudok nyilatkozni, ugyanis most vann bent a járgány )

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 4100
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.