A CSajmágnes:D
Szöveges ítélet
Sziasztok! Nemrég vettem meg első igazán nagymotoromat!
Hyosung GT250r! Nem sok km-t raktam bele 1800km igaz 1 hónap alatt. Idáig semmi rosszat nem tapasztaltam. Most lett vége a bejáratásnak(1600km)! Szal most kezd igazán élni a gép.
Az elején kicsit szokatlan volt a csutkakormány de aztán rájöttem pár dologra ami megkönyítette a helyzetemet(megfelelő testartás stb.)
Az első 1000 km után jött az olajcsere - az olajcsere után halkabb lett a blokk és a váltó is finomabban jár.
A láncot 500km ként tisztítani majd láncsprajel le kell fújni.
Ez egy kicsit gáz mert valamikor egy nap alat meek 500km-t, de ha nem végzem el ezeket a karbantartásokat hamar megenné a láncot. De az élmény kárpótól mindenért.
Piros színe van az idomoknak és fekete a váz és a felni. Sztem naon vadálat a városban csak úgy néznek a csajok...:D
DE sok férfi is megnézi, ez a formabontó külsőnek köszönhető.
Mivel nem sokan ismerik a gépet....
Körbejárják nézegetik kérdezik hogy hány ccmes... és mikor mondom hogy 250 nem akarnak hinni nekem... nah mindegy...
Tech: Első fordított telszkópok kicsit sztem lágyak 1 sportmotorhoz képest de nem vészes a dupla tárcsafékek naon harapnak:) többször stupiztam vele:) gumik jóknak mondható bár nem a legpuhább keverék ez inkább ilyen sokáig használod és nem kopik anyira gumi... de idáig nem volt gondom vele.
Állítható lábtartók 3 fokozat, egy ilyen "olcsó" motornál full full extrának számít, de a Hyosungnál alap árban van:D
Vezetési tapasztalatok: A bejáratás alatt nem igazán tudtam megtapasztalni hogy hol erős a gép, de mostmár igen...
mivel V blokkos így nem sok a lóerő de a nyomaték annál inkább
így minden tartoműányban egyenletesen húz nem kell felpörgetni a fordulatott hogy húzzon alulról jön a Le nem úgy mint a sor4 nél....
Nagyon jó tanulómotor! 4ezertől kezd élni és 7 ezertől indúlbe igazán a kicsike... A sok nyomatéknak köszönhetően már sikerült vele erőcsúsztatnom kanyar előtt rakom vissza intenziven a sebeségfokozatokat és elindúlt a segge Kb mint a Supermotoknak:) véletlen sikerült aztán rájottem a nyisárra és ilyen pálya Ducati feelinget ad be:) csak aza gáz ha naon genyás az út! Szélvédelem jó ülés kényelmes bár nem egy fotel , dehát ezegy sportmotor, utasnak közepes a kényelem bár még mindig jobb mint egy Suzuki K7 GSX-r en.
Könyen lehet pakolgatni a városban.
Fogyasztás: Mivel INJEKTOROS így alig eszik 2.5-3L /100km
ha nagyon "gyilkolom" akkor is csak 3.5 L a fogyasztás
Végül:
Ár-érték arányban a piacon ez a motor éri meg legjobban jahm és
250ccmes kategóriában zsír újjan nem kapsz motort sehol, ill volt a yamahának a Tricker je de az is 1m200e ft volt és csak 19 Le és 80km/h felett inbolygott de már nem is forgalmazzák magyarországon vagy esetleg van a Yamaha Ybr 250 de eléggé drága...
Egyszóval szerelmes lettem ebbe a kis erőgépbe!
Jahm azt tervezem hogy rakok rá egy sport dobot, vagya esetleg egy teljes rendszert, de mivel injektoros így egy kicsit neccesebb.
SZéles utat!
Hibalista
- ------
Ide hordtam szervizbe
KOKO MOTORS Kft. Debrecen
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 1800 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |