Szelídíthető vadállat
Szöveges ítélet
Egy DRZ400 ast cseréltem le erre a típusra, és a japán megbízhatóság után kicsit aggódtam az olasz összeszerelés miatt.Szerencsére csak pozitív meglepetést okozott, mindig indul önindítóval és berugókarral is( fejen átfordulós hegyről lefelé esés után is!! ) ,az előző motoromhoz képest fényévekkel jobb a futóműve,fékje,ereje,olajos a kupplung (olyan mint a vaj),kb közepes fordulatszám tartományig szépen tol,felül pedig egészen be tud vadulni ( ha kapaszkodik a kerék akkor 3.ban is egykerékre áll gázra), fel van szerelve minden utcai kellékkel is (index,tükör,féklámpa,kürt,műszerfal) ezeket első dolgom volt leszedni mert elég drágán törnek és az enduró pályán nincs rá szükség (bár segítség kérésnél jól jött a kürt)
Az eddigi pozitívumok után rosszat csak a viszonylag drága alkatrész árakról és az eddig igen nehézkes alatrész beszerzésről írhatok (remélem ezt az új gyártulaj -BMW- és az új magyar importőr rendbe teszi )
a viszonylag kevés kilométer mind terepen került bele és ehhez viszonyítva kell a fentieket figyelembe venni!
Hibalista
- Még semmi
Ide hordtam szervizbe
Magam szervízelem
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1700 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |