A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Husqvarna » Sm 510 2006 (510)

Sm 510 2006 (510) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Power Commander ;)

Szöveges ítélet

A helyzet az, hogy sok tapasztalatom nincsen a motorral kapcsolatban ideáig. De, ahogy lesz, igyekszem leírni a tapasztalatokat. Még nincs egy hete, hogy nálam van. Az első kör amit megtettem vele megdöbbentő volt. 1-2-3 ban végig emelte az elejét és esélyem nem volt full gázt húzni neki, mert mire a csuklóm megfordult volna, már váltanom kellett. 131 nél nem is mertem többet menni vele. Szakadó esőben azért próbáltam oda figyelni magamra és a gumikra :) Jó dolog, hogy az óra tárolja a max sebességet, a ford. számot indikátorral is jelzi (fixen) és digitálisan számokkal is kiírhatja. Ezen kívül mér összesen megtett km-et, napi kilométert, mutatja az időt. ezen funkciókat egy gomb nyomkodásával lehet változtatni. Ezen kívül nagy digitális számokkal jeleníti meg az épp aktuális sebességet. Kipróbáltam a gépet pár igen kemény dombon. Észre sem veszi, hogy nem vízszintesen megy, csak én vettem észre, hogy az órára pillantok és 100 al megyek felfelé egy olyan helyen, ahol autóval max 2 esbe lehet közlekedni. A fékek brutálisak! Volt olyan helyzet, ahol lepergett előttem, hogy, hogy fogok keresztül menni egy jelöletlen útlezáráson és bőven időben meg tudtam állni vele. A hangja az egyszerűen olyan gyári dobbal, hogy beszarás! Mikor meghallottam, rögtön tudtam, hogy nem egy játékszerrel van dolgom. Ezt többször is bebizonyította már a gép! Iszonyatosan megy! :D Alapjáraton a motor mögött állva kb. 4m-es távolságból éreztem a mellkasomon, hogy a kipufogó szele minden ütemnél mellbe vág :D Normálisan forgalomban nem igazán lehet közlekedni vele, de aki ilyen gépet vesz az nem is ezért veszi :) 6. ban városi forgalomban nem lehet vele közlekedni, sőt 80 alatt rángat 6. ban, szinte alig használom ezt a sebességet. Ami valamilyen szinten zavaró tényező, hogy a műszerfalon sehol nem jelzi az aktuális benzin mennyiséget. A tank mérete viszont egyáltalán nem nagy. 9,2l, ami kb. 150km-es távolságnál nem enged többet megtenni. De, van mindenhol benzinkút, uh. ez nem gátolhat meg semmiben. :) Ami még aggasztott, hogy nincsen berúgó kar. Rájöttem, hogy teljesen felesleges! A hideg motor, szívató nélkül is pöccre indul! Ami kell is, mert a betolása esélytelen!!!
Összességében úgy gondolom, hogy jó vétel volt, bár ahogy nézegettem a neten, alkatrész ellátásban sajnos nincsen tumultus. Ami van az is a Dunántúlon! Remélem, hogy nem lesz bajom vele. Most egy olajcsere, még előttem van és próbálok bele jó áron AGIP RACE 4T 10W60 olajat és HF-154 olajszűrőt szerezni, ezek mind megvásárolhatóak a neten, 10eft os összegen belül. 2l olaj (asszem 1,2l olaj megy bele) és 1 olajszűrő. A levegőszűrő pikk-pakk kicserélhető mindenféle szaktudás nélkül. Úgy gondolom az olajcserével sem lesz gondom, mindössze 3 csavar kitekeréséről van szó. (beöntő-leeresztő-olajmennyiség figyelő). Sok hiedelemmel ellentétben nem üzemórás a motor. mindenki ezzel riogatott! Akinek, nincs Huskyja az szidja, akinek meg van, az dicséri. Egyértelmű, hogy annak hiszek, akinek van tapasztalata a motorral szemben. Szembe állítva, egy Husaberg 650 el, ami tényleg üzemórás és 10 óránként vezérmű lánc csere igényelt nála, legalábbis, ha tényleg ki tudod motorozni a gépet, egy 510 es Husky sokkal költséghatékonyabb!
Még szoknom kell a gépet, de már most tudom, hogy nagyon jóban leszünk, mert teljesítményben minden igényemet maximálisan kiszolgálja!

Hibalista

- Egyenlőre nincs tapasztalatom és remélem nem is lesz a közeljövőben :)

Ide hordtam szervizbe

Még nem volt szerelőnél, de keresek valakit az Észak-Keleti régióban.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 3650
Megbízhatóság (9) Vezetett km 200
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Husqvarna

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.