A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Husqvarna

Sm 510 R 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Husqvarna SM530R

Szöveges ítélet

2007-es Husky SMR510 A motort 0 kilóméteresen vásároltam. Szóval bejáratós volt. A bejáratás gyári adata 1000 km. Azt tanácsolták, hogy 1500at járassam. Ami megtörtént. Ezután következett az 1. szervíz. (olaj, légszűrő stb) nameg a folytáskivétel, ami ingyen volt. Lefolytva nagyon szolíd volt. El sem tudtam képzelni, hogy milyen lesz folytás nélkül. Amikor kivették és megtettem vele első körömet, reszketve száltam le róla. Ítélet, ahogy megy, gyorsul. 1. 2. 3. sebességben gázra felemeli az orrát. 5500rpm-ig félelmetesen húz, felette rátesz még egy lapáttal. De ha ez még nem lenne elég, akkor egy dobcsere sokat lök rajta. Én Yoshimura dobbal próbáltam. Észre lehet venni a változást. De anélkül is borzalmasan megy. Nekem így is tökéletes. Futómű: hibátalan. Visszaejtésnél jól végzi a dolgát az első teló. A hátsó is remek. A fékek is hibátlanok. Kezelhetőség: első osztály. Fogyasztása:) kb 6l. De meglehet vele etetni jóval többet is:-)

2009 Március
Mostanra 9000 km került a mociba. Ugyanúgy szeretem, ahogy ezelőtt. Kapott egy 5"-os fekete Behr hátsókereket (fehér felnicsíkkal ) A váltófogaskereken kívül nagyobb gondja nem volt. Még soha nem hagyott cserben. A következő motorom is Husky lesz! Idén remélem meglesz a nyitott rendszer vagy, ha nem, akkor egy nyitott dob :)

2009 November 09

13000 km 380 üó a mociban. 1. full generált most kapta. Plusz egy 530as Henger kittet. Hétvégén fogjuk összerakni. Ha összeraktuk és érdemi tapasztalatom lesz, akkor megosztom veletek. 530as kittel gyári adat szerint 67 ló körül lesz.

2010. SZEPTEMBER 15. Itt megint én :)

A mociban most van 495 üó. Korábban említettem, hogy full generálon esett át. Javítanám. Hengerfejhez nem lett nyúlva csak meg lett takarítva.
Szóval a szelepekben 495 üó van és 2 szelep még gyári értéken van. A másik kettőn meg egy lépcsőt (0,05) kellett állítani. Egy üó-s géptől nem is rossz :P
Lassan cseréljük a szelepeket nehogy valami gixer legyen. Ez a művelet télen fog bekövetkezni! Köv. szezonban már csak hajtani kell.
Generál óta (amióta mi csináljuk) semmi baja sem volt és remélem ez így is marad :)

Most egy pár cuccot cseréltem rajta: Piros Renthal Fatbar 28,6os kormány, Fekete Pro Taper kormánybefogó, Carbon mintás, alubetétes kézvédő, Fehér Pro Grips markolat, Fehér Acerbis LED Vision fejidom, 2009es SM Husky Sárvédő, CNC bordó tanksapka levegőztető kupak, 4 db mini LED-es index, LED-es faridom, 1 db hátsó küllő (nem bírta) :P

530-as kittről egy pár szó:

A motor keményebben jár, alacsonyabb fordulatról kezd el dolgozni, folyamatosabban adja le a power-t. Nagyobbat lép :D Gyári 14:42es áttétellel 4.ben gázra kuplung nélkül egykerékre bírható. Megkapta a nyitott dobot is. Hanjga is megjött. Meg a sírás-rívás is az utcánkban. :P Egy jó pár embernek nem tetszik!
Szerény véleményem szerint lehetne hangosabb is :) Fogyasztás nőtt kb 0,5-1 lityivel. Tehát most 6,5-7 liter / 100 km hímestojás tempóban.

Továbbra sem bántam meg, hogy megvettem. Minden nap úgy ülök rá mint a legelső nap (L)

Sajna 3 hónapja nem ültem a mocin de még egy hét is újra látom. A nyáron a Tesóm viselte gondját a mocinak :) KÖSSZ TESSO! :)

Na hát röviden ennyi!

HUSKY 4EVA'

Hibalista

- Egy HOZZÁÉRTŐ bizonyos szervíz megszakított benne egy csavart, de ki lett cserélve. - - 2009. - - 8500 km-nél a 3. váltófogaskerék megadta magát, vezérműtengely lefogatóbilincs eltört. Garanciára cserélték. - - 2009. 11. - - Egy nagytudású szervíz (nevet nem mondanék, mert akkor jönne a sírás-rívás) amit lehetett elb@sztak a motor összerakásánál. Hengerfejet nem takarították le összerakásnál, a legnagyobb dugót rakták bele miközben alapost kellett volna. Henger + dugó csere! Annyi jó van az egészben, hogy féláron kaptam egy 530as kitt-et! A hibákat mi hoztuk helyre! A motor otthon szervízeljük! Ez a biztos! - -

Ide hordtam szervizbe

XY De inkább ne vittem volna :S

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

CSAK OTTHON!!!!! Mint már mondtam, másra nem bíznám!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Husqvarna

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.