Bitang verda
Szöveges ítélet
Áprilisban vettem az elsőt, 300 km után eldurrant az akksi, a sav szétmarta a hátulját (rugóstag, segédváz, lengővilla, műanyag borítás, kipufogó…) A forgalmazónak 48 órán belül szó nélkül újra kellett volna cserélnie a motort a magyar törvények szerint. Két hétig ment a harc, mire megadták magukat, és azt mondták, hogy jogos, cseréljük. Ezután több mint egy hónapba telt, mire kicserélték, pedig volt másik raktáron… Tehát a jelenlegi már a második. Ebben is tönkrement az akku, de hál istennek nem folyt szét. Garanciális csere (valamiért azonban fizettem 2000 Ft munkadíjat). 4200 Km-nél elszakadt a kuplung bovden. Ezt nem cserélték garanciában… 4000 Ft, és még szerencse, hogy bent állt a kereskedésben az első motorom(amire ráfolyt a sav), így volt miről leszedni. Bármilyen furcsa is, egyik pesti szervizben sem volt raktáron, tehát csak rendelni, vagy legyártatni lehetett volna…
A bejáratás követően az első komolyabb menet után (Kb 120 km) mikor leszálltam, meglepődve tapasztaltam, hogy a rendszámtábla tartó műanyagot szétolvasztotta a gyári kipufogóból kiáramló gáz. Ez azt jelenti, hogy félig összezsugorodott, illetve a kettőből már csak egy csavar tartotta a rendszámot. Nem sok kellett, hogy elveszítsem.
Mindezen fent felsorolt kellemetlenség ellenére, IMÁDOM a motort. Isteni a futóműve, és nagyon jól testre szabható. Az első fék remekül teszi a dolgát, egy ujjal szinte bármilyen szituációban fékezhető a gép. Kanyarokban vagy városban, nincs ellenfele, és ha a feneked hozzászokik az üléshez, hosszabb túrák megtételére is alkalmas. Ha csak rá gondolok, mosoly ül az arcomra! 2000 Km-nél kapott egy nyitott Titán-Carbon Leo-Vince rendszert, ami elég sokat javított a teljesítményén, illetve nincs olyan autós, aki nem hallja, ha jövök.
Én mielőtt a Husky mellett döntöttem, megnéztem a magyarországi kínálatot, sok típust kipróbáltam, és a nem üzemórás motorok közül ár érték arányban verhetetlen. Nem bántam meg. Ha a forgalmazó kicsit rugalmasabb és felkészültebb lenne…
Hibalista
- Akku (2 db), fesz szabályzó, Kuplung bovden
Ide hordtam szervizbe
Biturbo Kft. Csepel.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Frontosa Budapest.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |