A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Husqvarna » Sm 630 2006 (634)

Sm 630 2006 (634) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bitang verda

Szöveges ítélet

Áprilisban vettem az elsőt, 300 km után eldurrant az akksi, a sav szétmarta a hátulját (rugóstag, segédváz, lengővilla, műanyag borítás, kipufogó…) A forgalmazónak 48 órán belül szó nélkül újra kellett volna cserélnie a motort a magyar törvények szerint. Két hétig ment a harc, mire megadták magukat, és azt mondták, hogy jogos, cseréljük. Ezután több mint egy hónapba telt, mire kicserélték, pedig volt másik raktáron… Tehát a jelenlegi már a második. Ebben is tönkrement az akku, de hál istennek nem folyt szét. Garanciális csere (valamiért azonban fizettem 2000 Ft munkadíjat). 4200 Km-nél elszakadt a kuplung bovden. Ezt nem cserélték garanciában… 4000 Ft, és még szerencse, hogy bent állt a kereskedésben az első motorom(amire ráfolyt a sav), így volt miről leszedni. Bármilyen furcsa is, egyik pesti szervizben sem volt raktáron, tehát csak rendelni, vagy legyártatni lehetett volna… 
A bejáratás követően az első komolyabb menet után (Kb 120 km) mikor leszálltam, meglepődve tapasztaltam, hogy a rendszámtábla tartó műanyagot szétolvasztotta a gyári kipufogóból kiáramló gáz. Ez azt jelenti, hogy félig összezsugorodott, illetve a kettőből már csak egy csavar tartotta a rendszámot. Nem sok kellett, hogy elveszítsem.
Mindezen fent felsorolt kellemetlenség ellenére, IMÁDOM a motort. Isteni a futóműve, és nagyon jól testre szabható. Az első fék remekül teszi a dolgát, egy ujjal szinte bármilyen szituációban fékezhető a gép. Kanyarokban vagy városban, nincs ellenfele, és ha a feneked hozzászokik az üléshez, hosszabb túrák megtételére is alkalmas. Ha csak rá gondolok, mosoly ül az arcomra! 2000 Km-nél kapott egy nyitott Titán-Carbon Leo-Vince rendszert, ami elég sokat javított a teljesítményén, illetve nincs olyan autós, aki nem hallja, ha jövök. 
Én mielőtt a Husky mellett döntöttem, megnéztem a magyarországi kínálatot, sok típust kipróbáltam, és a nem üzemórás motorok közül ár érték arányban verhetetlen. Nem bántam meg. Ha a forgalmazó kicsit rugalmasabb és felkészültebb lenne…

Hibalista

- Akku (2 db), fesz szabályzó, Kuplung bovden

Ide hordtam szervizbe

Biturbo Kft. Csepel.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Frontosa Budapest.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2006
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Husqvarna

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.