XR600R Made In JAPÁN
Szöveges ítélet
Nagy vágyam volt egy megfizethető,de fickós enduró,igy hát XR600R lett a vége.Nagyon szeretem!Örök életü gép ha az ember mindent megad neki amire igénye van!!!
A hivatalos Szervizintervallum:1600KM vagy 30 üzemeltetési nap!!A motor életrekeltése sok gyakorlatot és megszokást igényel(az elején hetekig kék-zöld-néhol fekete szinben pompázotta a jobb lábam,mondjuk csizmában másabb lett volna!!!:))Fontos a légszürő gyakori mosása olajozása!
Nekem elől14-hátul46-os áttétellel óra szerint 140KM/h megy.
Az utazó 90-100 mert feljebb istentelenül nagy a szél!:)
A megvétel után jöttek a kötelező dolgok:-Olajcsere Castrol 20w-50 Actevo Gp ,az olajcsere meg is oldotta a kuplung csuszását!
-olajszűrő szintén Honda 2300Ft
-uj gyertyapipa Gyári:4800Ft ,mert a régit még a szimon sem türtem volna:)
-gyertya Gyári NGK a Hondánál egy Ezres ez volt a legolcsóbb!
-szelephézagállitás
Kemény 100km motorozás után beszart a váltó,szétbontás,szemrevételezés!Fel a netre Honda XR600R kezelési utmutató és szervizkönyv megrendelése 10000Huf
Irány a Honda megkérdezem az árat irány a bontó:)-Tarján Szegfü ut.
Kiderült,hogy a szokásos 5-6 körmös fogaskerekek helyett az én motoromban csak 3körmös volt el is tört!:(
Van már komplett váltóm 40000HUf
Irány a Honda Tömitéskészlet 35000Huf
Összerakás a haverral,azóta mentem vele kb 300Km-t
és most elkezdett taknyolni az uj hengertalp tömitésnél,tehát holnap(2008.07.04) irány a Honda tömitésért.Ez az én hibám mert szerintem nem huztam le a kellő Nm-el!
Volt vele gond de SZERETEM,ja a hibákat meg az előző gazda-gazdák Figyelmének,odafigyelésének a következménye!!!!
Amugy ez épitett XR:
87-es blokk
91-es hengerfej-karburátor
94-es hátsó futómü(tárcsafék)
A Honda gyári alkatrészek elég húzósak de legalább az van a csomagoláson,hogy Made in JAPÁN.
Hibalista
- Nem nálam, de nekem kellet orvosolni a szivató hibáját(néha előford. az 1karbis XR.kel hogy megeszik a szivatót,ami elég komoly kárt tud okozni)amit rozsdamentes acéllemezzel pótoltam.Kontakthiba miatt megolvadt a világitáskapcsoló(csere).Nagy fejtörést a váltó hibája okozott,mert a 2.seb fogaskerekének kapcsolókörme letört:((,ami szerencse a szerencsétlenségben,hogy álló helyben történt ,mert beált az egész.
Ide hordtam szervizbe
Én magam javitottam,nem végzettségam csak ez a hobbym
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 87 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |