VTZ 250
Szöveges ítélet
2006 őszén vettük.Az az igazság,hogy 2003-ban hozták magyarországra japánból(belpiacos)azóta szerencsére még nem gyilkolták le.Ha nem gyártották volna szegényebb lenne a 250-es kategória.Használhatósága széles. 6.-ba 2000-13500-ig.Én 12000-nél sose forgatom jobban.Jól lehet nyesni vele a kanyarokat mert könnyű.Fékek jók, főleg az elsőt használom mert a hátulja nagyon könnyű így erősebb fékezésnél veszélyes a hátsót is használni,mert megcsúszik.A vízhűtéses V 90-es 2hengeres motor örökélet+2 nap.Castrol R4 olaj van benne(szerintem a legjobb bele).Egyettlen hátránya, hogy 1 gyertya bele 2900FT(NGK CR9EH9).De nem sajnálom tőle mert nagyon jó motor,megérte az árát.Alapjáraton kicsit csörög DE csak hidegen,valószínű a szelepek.2-3perc után megszűnik.Vigyázni kell még nem melegszikbe én 5000-6000-nél nem forgatom jobban.Hűvösebb időben kb 10fok alatt szinte túlhűti magát mert nem sok hőt termel.Az indexek nem gyáriak.Úgy gondolom sokat fogom használni mert alig drágább mint a busz (25Km) és azért nem lehet egy lapra tenni a kettőt.Normálisan hajtva 3 literrel bőven beéri.Kicsit sokat pörög,100-nál 7000-et.De elnézem neki.A kép óta kapott egy digitális sebességmérőt.
Hibalista
- Eddig semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |