Vtx+Power commander
Szöveges ítélet
Alig par napja sikerult az angol ebayen ralicitalni almaim bringajara. Mindig is ilyen volt az elkepzelesem a "Motorrol", krom, kardan modern dinamikus forma uditve klasszikummal ja es a brutal eros motor-durva fekekkel. Ez a dog raadasul fel volt szerelve mindennel ami kivankozik ra, borszatyrok-tartovasak,tamla,szelvedo,botranyosan durva es ehes power commander 3mal,nyitott szuro,jardine csovek meg meg sok-sok csilli-villi. Ugyhogy szervizelt 7000merfoldjevel hihetetlen vetel volt /£5000/
Egyenlore csak par sort aztan majd bovitek ha tobbet gurigazom rajta. Igy elsore egy kis pozitiv csalodas a guzzi utan ez sokkal kezesebb konnyebbnek tuno gep annak ellenere hogy 90 kiloval nehezebb nala. Ha fentvan a szelvedo a szaz csak hatvannak tunik. A valtas csattogos pont mint a guzzinal de sokkal konnyebb elokotorni az urest. Nincs igaza annak az elozo itelkezonek aki azt allitotta hogy ez egy olcson osszeganyolt amerikai sok durva reszlettel-nincs rajta semmi kidolgozatlan par fekete vezeteken kivul minden izlesesen elrejtve fem/kromos-polirozott alu kutyuk gyujtemenye az egesz bicaj. Bar eredeti allapotaban nemprobaltam de ez a poweres valtozat 100 felett/meg alatta is/ olyan nyersen adja le az erot mint egy dragstar. Raadasul kulon erezni mindket dugattyu rugasat, minden pillanatban. 181emeletemre az ucsorgo meg a csaptarto is pont kenyelmes ezt eddig egyik gepemrol sem mondhattam el. Aztan ittvannak meg az utaink. Altalaban ha nyomvalyuba vagy felszurkozott csikra fekezek minden eddigi gepemen csavart es dobott egyet,kiveve ezt a bivalyt. Talan betudhato az upside down elsonek,nemtudom de teny hogy az oldalszel sem akar mindenaron teherkocsi ala fektetni mint azelott mas ketkerekukon. Gyerekek ez annyira JOOOOO geep!!! Akinek volt mar ezer feletti cruiser-chopperje es egyedul az erejet kevesellte /sokan vagyunk/ csakis ilyet vegyen. 5 ev utan nulla az ertekvesztese es nem lehet erzesek nelkul beszelni rola. Ezt a barataimon vettem eszre akiket szivessegbol elugrasztottam 1-1 korre =) egyenlore eleg ennyi az omlengesbol majd meg updatingolok alkalomadtan ha felszalt a rozsaszin kod. Napos szezont testvereim ;)
03.03.2010 Akkor egy rovid update blacknightrol;
Tovabbra is kivallo guriga, fogyasztast lehetetlen 7,5 ala vinni szerintem a commander van erosre huzva. A gaz nagyon popecul adagolhato, de eleg hosszan kell tekerni ha nagyot akarunk ugrani a sor mellett/kocsi/. Mivel nyomatekbajnok, szazrol 180ra majdnem ugy gyorsul mint 0-rol 100-ra. Sajna a sebessegek elosztasa rovidre sikerult, jo lenne egy overdrive sztradara plexis szeltolashoz. A motorfek csak nagy sebessegnel brutko kissebb fordulaton a nemtul magas kompresszio erezheto. Meg igy is az egyik legkemenyebb gep. A kardan attetben lehet egy kis puhitas mert nehez majdnem lehetetlen megcsusztatni hulyegyerek visszavaltaskor. Ez jo.
Amit minden itelkezo elfelejtett emliteni az a csuszkalos kuplung komolyabb kigyorsitasoknal/jenki oldalakon mindenki fikazza/ szoval nem egyeduli problema. Pedig tobb hozzaertovel is megnezettem es nem volt lekoptatva a szett, szerintunk alul van dimenzionalva mondjuk az egyharmasra/tudjuk , kesobb jott ki/.
A gumikat tenyleg nyersen megragatlanul fogyasztja, az elsokre 5000km-t se sikerult ragurulni es csak 1tipust ajanlanak /itt Irben/ dunlop elite mas nem is kaphato errefele es meg ebayen is 140€ ugyanilyen meretu de hatso gumik /60€/ nagyon nem ajanlottak. Szoval ez a dunlop gyerek direct goldfingokra meg nehezkruzerekre lett kifej/ly/?lesztve sok-sok egyenesfutassal kalkulalva. A kanyarokba bele lehet potyogni rendesen, miota osszelangyultunk rendre a labtartok szolnak hogy tuljatszod oreg. Azert neki kell keszulodni rendesen minden gorbuletnek es van nemi felallasi tendencia a gep reszerol termeszetesen.
Egyesben 60-nnal leszabalyoz nem ugy mint a 1100as california amit 95 ig lehetett egyben porgetni. Cserebe indul kettesbol szepen, razkodas nelkul.
a motor csak 90felett simul ki ducatisra addig olyan harlis vagy road staros. Otvenrol meg csak nagyon finom gazzal lehet megloditani de meg lehet. Mindezek ellenere a hatso kanyargos utakon a legelvezetesebb dontogetni es ugy 80 korul igazan kellemes a gurulas mert a v maxos pozicio miatt a legnyomas bizony mellbevago.
Nyeregben ulve az egyik legszebb nagygep eleje van, nagyon alacsonynak es szelesnek latszik igazi gonosz mean-machine. Mivel a labtartok elol vannak a pozicio agressziv es dinnyeszezonos nagyon bele lehet merulni ebbe az elet erzesbe ;) Na mi szepet irjak meg nektek pezsgo veru barataim? Ezt inkabb probalni kell nem irogatni. Elnezest a technikai/iras/ hibak miatt, a szlav eredetemre vezethetoek vissza.
SZAZLOVAS GEPEKET MINDENKINEK :)))
Hibalista
- Tengelykapcsolo/kuplung rugoszett csere erosebbekre mert komolyabb gyorsitasoknal ket szemely alatt minden esetben megcsuszott. - Az elsofekkarnal konnyezik a tomites mellett./semmiseg/
Ide hordtam szervizbe
Jomagam, nagyon ertek hozza, csak ajanlani tudom :)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 8000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | Moto Guzzi California Special 1100-2001 | Következő motorja? | Ez marad tutira, ezote csunyabbakat tudtak mar csak |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |