Virgonc sámli
Szöveges ítélet
Nagyon fürge kis jószág. Élmény vele a lámpánál előre menni. Mikor a diesel vagyányok füstfelhővel indulnak én előttük maradok 10-ből tízszer. Ezt nálam kb:3,3-3,6 literes fogyasztással abszolválja. 9-literes a tank.
Robogóhoz képest kényelmes, viszonylag magas az üléspozíciója, alacsonyabb ember lába le se ér róla. (kb:175-alatt) 13-as kerekeken megy, kátyúkkal vigyázni kell...
Két személlyel is elmegy gond nélkül. Szép kellemes négyütemű hangja van.
Pár nagymotor után ez az első robogóm, de nagyon megszerettem. Rohangálni városban kiváló, országútra kompromisszumokkal elmegy. Saját óra szerint 110 a vége. Hosszabb úton nem jártam még vele, nem is arra vettem. Csak ajánlani tudom. Nem válnék meg tőle pillanatnyilag, pedig több ismerősöm komolyan meg akarta venni egy-egy próbakör után...
Hibalista
- Hidegindító patron rosszalkodott a karburátoron.
- Kopó-fogyóanyagok. (fékbetét, röpsúlyos kuplung pofák)
- Semmi komoly, eddig nagyon megbízható. Külsejére költöttem, de az nem életbevágó.
-
Ide hordtam szervizbe
SK. művek, én csinálok rajta mindent.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Honda márkaszervíz.
Készségesek, alkatrészt tőlük veszek.
Más tapasztalatom nincs velük.
A gyári alkatrész nem olcsó, aminél érdemes meg kell nézni a bontókat is.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 26000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | GPZ900 | Következő motorja? | Valami. Nem tervezek még... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |