A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Ct 50 Dax 1969 (499)

Ct 50 Dax 1969 (499) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Villantani légyfinggal

Szöveges ítélet

Régóta kerestem Monkey-t, Daxot, de addig csak egy Chaly-m volt (ezek mind négyütemű, 50/70 köbcentis kis Hondák), ezt a Daxot Székesfehérváron hirdették. A reggeli újságot olvasva délre odaértem, nem lehetett alkudni, mert mire az árat megvitattuk volna, jöttek még vevők. Haza ötven kilométer a bő húszéves, alig két lóerős (szerintem akkor annyi se volt) motoron - soká tartott. Kis karbitisztítás, a lötyögő villa felújítása után olyan lett, amilyennek lennie köll. Gyári fény, gyári cuccok, csak az indexek hiányoztak róla, mint egy ékszer. De menni, no azt nem tudott. Néhányszor voltam vele dolgozni tizenkét kilométernyire, az Árpád-hídon szembeszélben egyszer alig bírta megütni a 35 km/h-t, de egy jobb napon, szélcsendben is kifújt 45-nél. A Chaly 50-esem megbízhatatlanabb (ezen súberes a karbi, azon pillangószelepes), de vagy másfélszer ilyen erős volt. Meg annak a rugózása, a futóműve és az üléspozíciója is sokkal jobb, igaz, a Dax vagányabbul néz ki a maga kamaszgyerek módján. Egyébként a hangja alapjáraton olyan, mint a szopósmalacé, de annyira csendes fordulaton, hogy minduntalan el akarják vele ütni az embert. Thaiföldről hátizsákban hoztam hozzá sportkipufogót, de végül nem vitt rá a lélek, hogy rátegyem. Találni alig bírtam ilyen motort, mégis, amikor el kellett adni, két hónapig hirdettem, hogy egy vevő végre nagy nehezen elvigye 90-ért. Kint ért volna vagy 1500 eurót, néztem börzéken. De ebből 70-est kell venni, nem 50-est, ezzel az erővel használhatatlan. De aranyos.

Hibalista

- első teleszkóp

Ide hordtam szervizbe

Scheer Gábor, 207-4240

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1974
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 9750
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.