Vigyázat! Függőséget okoz!
Szöveges ítélet
Honda PCX 150 2013
Honda Lead 110-et cseréltem a pcx-re. Attól komolyabb, konfortosabb motor. 125-ös pcx-et nem próbáltam, de ez a 150-es teljesen jól megy 80-ig, nem csak 0-ról gyorsulva hanem 40-ről nyomatékból. A 2 személyt természetesen megérzi, blokk is, fék is. Nagyobb sebességről embereset kell markolni a fékkarokon. Több fronton tetten érhető a fejlesztők célja, mégpedig a fogyasztás alacsonyan tartása. Ilyen az ESP blokk, a kaszni kicsi mérete, a 129kg-os önsúly, virsli vékony gumik, az alacsony végsebesség és az irreálisan sokat csaló kilométeróra, gondolom, hogy a pilóta nem húzza úgy a gázt. 44km/h állásnál a valós sebességünk 40, majd 55-ös óraállásnál 50, 66-nál csak 60 és így tovább. A 109-ben korlátozott végsebességünknél valójában csak 100-al repesztünk. Az egyszerűség miatt tetszik- nem tetszik felsorolást használnék.
Nem tetszik:
Butácska rugózás, rossz utat nem szereti, keresztborda a halála.
Zavaróan sokat csal a kilométeróra
Műszerfalon nincs időmérő óra
Utas cipőjének sarka könnyen összekarcolhatja a légszűrőházat
Kemény ülés, csak a deréktámasz előtt elég széles és valamennyire puha. Az utasnak dettó, keskeny és kemény.
A duda és az index gomb fel van cserélve, megszokást igényel, de nem dráma
Hiányolom a Lead-en megszokott hangosan kattogó index relét. Nagy segítség, hogy ne maradjon véletlen bekapcsolva.
Ami tetszik:
A design telitalálat. Roppant arányos, szép vonalvezetésű.
Az én magasságomhoz (174cm) tökéletes kormány-lábtartó- ülés távolság.
Könnyű (129kg)
Kitűnő manőverezhetőség, lassú és gyors tempónál is.
Ténylegesen alacsony fogyasztás. Város 2,3liter, országút óra szerinti 80 körüli utazóval 2,2L.
Korrekt méretű csomagtartó az ülés alatt
Jó úton stabil, szépen gurul, már-már nagymotoros (a Lead után)
Finom kezelőszervek
Csendes, selymes járású blokk
Jó fényszóró
Minőségi, igényes alkatrészek, jó összeszerelés és szép gyári fényezés
A hátsó dobfék ellenére rendben van a fék, nyilván nem sportmotor szint, de jó, 2 személynél már odafigyelést igényel.
Oldalsztender (a Lead-en csak középállvány volt) nekem nagy extra
Chopperesen kinyújtható láb, hosszabb utazásnál jól jön.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | Honda Lead 110 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (0) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |