A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

PCX 150 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vigyázat! Függőséget okoz!

Szöveges ítélet

Honda PCX 150 2013
Honda Lead 110-et cseréltem a pcx-re. Attól komolyabb, konfortosabb motor. 125-ös pcx-et nem próbáltam, de ez a 150-es teljesen jól megy 80-ig, nem csak 0-ról gyorsulva hanem 40-ről nyomatékból. A 2 személyt természetesen megérzi, blokk is, fék is. Nagyobb sebességről embereset kell markolni a fékkarokon. Több fronton tetten érhető a fejlesztők célja, mégpedig a fogyasztás alacsonyan tartása. Ilyen az ESP blokk, a kaszni kicsi mérete, a 129kg-os önsúly, virsli vékony gumik, az alacsony végsebesség és az irreálisan sokat csaló kilométeróra, gondolom, hogy a pilóta nem húzza úgy a gázt. 44km/h állásnál a valós sebességünk 40, majd 55-ös óraállásnál 50, 66-nál csak 60 és így tovább. A 109-ben korlátozott végsebességünknél valójában csak 100-al repesztünk. Az egyszerűség miatt tetszik- nem tetszik felsorolást használnék.

Nem tetszik:
Butácska rugózás, rossz utat nem szereti, keresztborda a halála.
Zavaróan sokat csal a kilométeróra
Műszerfalon nincs időmérő óra
Utas cipőjének sarka könnyen összekarcolhatja a légszűrőházat
Kemény ülés, csak a deréktámasz előtt elég széles és valamennyire puha. Az utasnak dettó, keskeny és kemény.
A duda és az index gomb fel van cserélve, megszokást igényel, de nem dráma
Hiányolom a Lead-en megszokott hangosan kattogó index relét. Nagy segítség, hogy ne maradjon véletlen bekapcsolva.

Ami tetszik:
A design telitalálat. Roppant arányos, szép vonalvezetésű.
Az én magasságomhoz (174cm) tökéletes kormány-lábtartó- ülés távolság.
Könnyű (129kg)
Kitűnő manőverezhetőség, lassú és gyors tempónál is.
Ténylegesen alacsony fogyasztás. Város 2,3liter, országút óra szerinti 80 körüli utazóval 2,2L.
Korrekt méretű csomagtartó az ülés alatt
Jó úton stabil, szépen gurul, már-már nagymotoros (a Lead után)
Finom kezelőszervek
Csendes, selymes járású blokk
Jó fényszóró
Minőségi, igényes alkatrészek, jó összeszerelés és szép gyári fényezés
A hátsó dobfék ellenére rendben van a fék, nyilván nem sportmotor szint, de jó, 2 személynél már odafigyelést igényel.
Oldalsztender (a Lead-en csak középállvány volt) nekem nagy extra
Chopperesen kinyújtható láb, hosszabb utazásnál jól jön.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Honda Lead 110 Következő motorja?
Ennyire szerette (0) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.