A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 750f 1994 (750)

Vfr 750f 1994 (750) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

VFR-a legenda

Szöveges ítélet

2008 szeptemberében vettem a vasat, akarom mondani alumíniumot. Olasz import gép, ami meg is látszik rajta. Az órájában 42700 km volt, ami lehet igaz is, meg nem is. Megvétel után átnézettem szervízben, véleményük szerint sokkal több nem lehetett benne. A fejidom már utángyártott üvegszálas. Esztétikailag hagy némi kívánnivalót a gép, de ahogy a szervízben mondták, nem a festéssel megy. Műszakilag rendben volt, csak elsőkerék csapágyat kellett cserélni. Ezen kívül csak a kopó alkatrészek lettek cserélve: olaj, olajszűrő, levegőszűrő, gyertyák, lác, hátsó gumi, hűtőfolyadék, fékfolyadékok. A VFR- betegséget (fesz. szabályzó) már valamelyik előző tulaj megszüntette egy bordázott fesz. szabályzóval, én még bolondbiztosabbá tettem egy hűtőventilátorral. Ezen kívül kapott egy kis "esztétikai tuningot": felpolíroztam a felniket és a teleszkóp csizmákat. A farokidom a rögzítési pontok körül enyhén repedezik, de hát ez betudható a 13 évnek.
Túl sok tapasztalatom még nincs a Vifferrel, de úgy néz ki, hogy tényleg igaz a legendás megbízhatóság. 4000 és 6000 fordulat között érezhető némi vibráció, de ezt már mások is mondták, írták. Én "lájtosan használom, ami 110-130 km/h-t jelent. Ilyenkor a fogyasztás 6-6,5 liter/100 km. Még nem próbáltam ki, hogy mit tud a gép, de nem is erőltetem a dolgot. Csopperes stílusban 5000-nél felváltok. A váltója nekem kicsit hangos, de egy szerelő, akinek szintén VFR-e van, azt mondta, semmi gond, ez ilyen. A súlya kicsit sok, de az én stílusomhoz megfelel (nem karcolok lábtartót és a könyököm sem ér le kanyarban). Még nem tudom, hogy meddig lesz meg, de remélem, a recesszió nem fog az eladásra kényszeríteni.

Hibalista

- Elsőkerék csapágy. Ezen kívül a "kötelező" dolgok: olaj, olajszűrő, gyertyák, lánc és hátsó gumi cseréje.

Ide hordtam szervizbe

MaxxPower Miskolc.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 42700
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.