A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Vfr 800 2002 (782) ABS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Veretős V4 -Vigyázz harap!! :)

Szöveges ítélet

Mivel volt pár motor a seggem alatt az évek folyamán,el határoztam,hogy egy ilyen is kell nekem.Nem mondhatnám,hogy szerelem volt első látásra,de ahogy menni tudott,az rögtön,a (köll nekem) érzést váltotta ki bennem.Sosem voltam V-motor párti,és soha nem is leszek,de ez valahogy megfogott,igaz,fényévekkel jobb egy V-kettestől,és ezt minden elfogultság nélkül mondom.Itt van erő,és fordulat,meg borzongás.. :)
Svájci Milka tehén trágyája tapadt a gumijára,egészen 2017-ig,amikor is a szemfüles magyar gyerek kiénekelte a sajtot,Ulrich bácsi szájából,mondván,"minek neked három motor,ha egyiket sem használod",és ebben is csak 35-ezer van 15-év alatt?Olcsóé meg is vált tőle az öreg,hogy a magyar utak legendásan tükör sima aszfaltjait is róhassa az akkor makulátlan állapotban lévő piros szépség.Így került hozzám,és egy olaj+szűrők cserén kívül,semmilyen beavatkozást nem igényelt.
A Doxa hazájában,a gumikon sem spóroltak,a Michelin új volt.
Sport motor,és sor-4,számomra ezek voltak,a jó,és élvezetes motorozás alapjai!A VFR az elsőt jól,a másodikat csak imitálva teljesítette.Aki még nem ült ilyen motoron,annak nem lehet el mondani,hogy milyen érzés egy v-4-en ülni,amin 7-ezernél nyit ki mind a 16 szelep,ezt meg kell élni.Még az is lehet,hogy nem mindenkinek jönne be,de hogy kuriózum a motoros világban,az biztos.110 LE tolja a gépet,ami baromira elég tud lenni.Ennél sokkal erősebb motorom is volt,de amire kitalálták,azt nagyon tudja.A fékek megbízhatóan fogják a motor súlyát,még két személy alatt is,de aki BMW-ről ül át,annak kevés lesz,mint minden japán márka féke,de ennyit a Bajor modell fényezéséről!(pedig lehetne még-még... :D XD)
Az ABS,a kritikus pontig nem szól bele az ember dolgába,jó kis cucc,ez az egykörös kütyü.A futómű,teljesen baráti,és mindenhogyan állítható.Ha alacsony vagy,az ülés magasságát 4-5 cm-el lejjebb tudod vinni,ez nem megy a stabilitás kárára.A túra-sport kategóriát,aki kitalálta,az egy f@sz volt.Ha értelmezni akarom,kb úgy fordítanám le,hogy egy fekvős sportmotor feldobozolva,azt nesze neked túra-sport.Lásd XX-VFR-Hayabusa dobozokkal...
Ha 200 felett kell menni két személlyel,dobozokkal,az nem jelent neki különösebb problémát,könnyedén száguld.Az ülés kényelmes,a pozíció a motoron enyhén fekvősnek nevezhető.Gyári VFR dobozokat konzollal,kisebbfajta vagyonért lehet rá szerezni.
Városi araszolgatásnál indulnak a ventik,elég sűrűn,de seperc alatt lehűtik a gépet.
Utas,és sofőr segge kellően párnázott felületen zötyöghet,egy sport motorhoz képest.500 km körül egy kínpad,de hát melyik nem..
A szélvédelme a gyári plexivel gyatra,a túra plexivel tűrhetővé válik.
Soha nem riszálja be a kormányt,az egyenes futása nagyszerű,az útról kellő infó jut a sofőrhöz.(akkor sem egy BMW :D )
Legendává tette,a híres megbízhatósága,és elnyűhetetlen blokkja,de ha el hanyagolják,ez is olyan fos lesz,mint bármelyik.
Meg jártuk vele Horvát,és Olasz országot,Szerbiát,és az osztrákokat is,meg sem kottyant neki.
A végsebességét nem ismerem,a legtöbb amit mentünk vele két személlyel,az 225 km/h volt,persze zárt pályán....Nekem a Repsol 10-40 olaj jött be,füst mentes a motor,és egy fikarcnyit sem fogyasztott olajcseréig.
Végtére is,nagyon lehet szeretni,az a tipikusan egy sok oldalú motor,több féle stílusban is gyönyörűen lehet vele motorozni.Én az erőre,és gyorsaságra fektetem a hangsúlyt,sokan viszont a 16-szelep nyitogatása nélkül élvezik a jóságot.
a 168 km/h a vízválasztó hatodik sebességben,ott éri el a 7-ezret kb,és onnantól kezdődik a bugi,de nem lórúgás szerűen indul meg a gép,hanem határozottat mondanék.. :)Egyesben,és kettesben is emelgeti az elejét,ami nem is rossz,egy 800-as v-4-től! ;) Az agyamra megy a mennyit fogyaszt kérdés,de 8-szelepes,és 16-szelepes üzemmód között 2L/100km a differencia,5,5-7.5
Sajnálom,hogy el adtam,de ezt a típust is kipipálhatom,sosem bántam meg,hogy meg vettem,most is jó gadája van!...Jöhet a VFR 1200 ;)

Hibalista

- Elektromos zárlat a világítás kapcsoló kábelét kellett cserélni,ezen kívül semmi.

Ide hordtam szervizbe

Sehova,magam javítottam volna,ha lett volna mit.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? ZX 9 R Következő motorja? VFR 1200
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.