A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » VFR1200X Crosstourer (1237 cm3)

VFR1200X Crosstourer (1237 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,0(4 db)

Végre egy Honda, ami nem unalmasan tökéletes - IMÁDOM!

Szöveges ítélet

6 év és 78.000km egy unalmasan tökéletes PAN-on... Vágytam már egy kis csibészségre, egy kis menetszélre, isten háta mögötti utakon bolyongásra. A legkézenfekvőbb megoldás a GS lett volna, de amikor a tesztvezetésen beindult a lábaim között ez az őskövület röfögő disznó bokszer, tudtam, sosem lesz ilyenem. Tiger 800 és Explorer - nincs szervizháttere, Teneré és Adventure - túl terepesek, Crosstourer - hmmm... lássuk milyen. Rhino Tours Honda tesztvezetés - nem 10 perc a ház körül, hanem 400 km a Fátrában (!!) és a kocka el volt vetve. Még voltak kifogásaim a dobozokkal kapcsolatban, stb, de már a finanszírozást intéztem. Azóta 4 hónap, öt ország - Olaszban Szardínia is - 13000 km,és némi tapasztalat. A futóműve a GS-hez képest a fasorban sincs, egy rugdalózó csikó és ezen a hetekig tartó futómű állítás sem sokat javított. Az üléspozíció nekem tökéletes, az ülésmagasság az én 176 cm-hez és a 275kg-os motorhoz sok, de már motorkárpit.hu Zsolti átalakította a nyergemet 3cm-rel alacsonyabbra, így nekem pont jó. A fékek és a kezelőszervek hibátlanok, de a fordulatszám mérő egy leolvashatatlan vacak. A gyári plexit gyári túraplexire cseréltem, szörnyű volt, 140-nél mintha baseball-ütővel verték volna a fejemet. Gyári plexi vissza, rá egy 13000Ft-os MRA és leszabályzásig béke van. Nekem láncos motor nem kell - a lánc a kutyára való - ennek a kardánja viszont alacsony sebességnél csörög-zörög, ilyesmi a PAN-on nem volt. A dobozok rondák, de célszerűek, a top-case elég egy három napos túrára, az oldaldobozok pedig feneketlenek, a tíznapos túrán félig sem voltak és a cucc nagy része így is felesleges volt. A legjobb a motorban a blokk. Ez az elektromos gázmarkolattal együtt egy álom, már 70-től elmegy hatodikban, de 110-ig is kihúzatható másodikban. És a hangja...
Végre egy Honda, aminek vannak hibái, ami egy kicsit karcos, mint a jó pálinka, mint a nő, akinek nagy az orra vagy épp biceg, de éppen ezért izgalmas és szerethető.

Folytatnám: két év, 11 ország és 48 000km után két hiba. A kipörgésgátló nyomógombja alatti villamos csatlakozó valahogy beázott, valamint a hátsó rugóstag előfeszítője megszorult, gariban mindkettőt szó nélkül cserélték. Feltettem egy Bódis dobot, de nekem nem jött be. Igzalmas a hangja, de lefojtja a motort és nagyon rezonál. Most egy Akrapovics van rajta, ez egy álom, mintha nem is ugyan azon a motoron ülnék!Selymesen, de megállíthatatlanul húz, harmadikban még letépi a fejem.

És még valami: a futóművel kapcsolatos minden nyűgömnek vége szakadt, amikor a kedvesem az idén felült mögém. Most értettem meg: egy KÉTSZEMÉLYES MOTOR!!!, egyedül rúgkapál, ficánkol, de párosan egy csoda, egyszerre minden a helyére került és értelmet nyert. Azóta együtt toljuk a túrákat, csodás volt együtt Szicília...

Három év és 52 000 km után lecseréltem, pontosabban megvették alólam... Mivel azonban az én elvárásaimnak ma is ez felel meg legjobban, maradtam márka és típus-hű. Az új kiadást alig látható módon módosította a Honda, a futómű érezhetően jobb lett és változott a hátsó rész geometriája is.

Én végül egy kedves, jellemző sztorit szeretnék megosztani veletek:

A múlt héten Montenegróban túráztunk. A gyülekezőnél a résztvevők ráérősen méregették, gusztálgatták egymás motorjait. Körénk véletlenül épp BMW-k parkoltam. Volt ott léghűtéses és vizes GS, GS Adventures, RT, összesen hat bokszer. Az egyik BMW tulaj feltűnő érdeklődéssel kerülgette a Crosstourerünket, majd pár perc után, mikor nagy meglepetéssel felfedezte, hogy ez nem is BMW, hanem Honda, így szólt:

Nahát, a ti Hondátok a legszebb BMW!

Snitt: eltelt az első két közös év, ezalatt megtettünk 50.000km-t a párommal, felpakolva, a Nordkapp-tól a Szaharáig. Műszaki probléma: nulla! Pedig kapott szegény rendesen.

Megtapasztaltuk, milyen fagypont-közeli hőmérsékletben motorozni gyakran esőben, napokat, ezért motorkárpit.hu Zsolti ismét kezelésbe vette a nyerget és beépítette nekünk az ülésfűtést. Mit mondjak: isteni! A futóműről már az ítélet elején kritikusan írtam. Elpanaszoltam mindezt Xbike kollégának is, aki sebtiben beépített egy Willbers progresszív első rugópárt és hátsó rugós tagot. Azóta új dimenziók nyíltak a motorozásban: nagyon pontos vezethetőség és páratlan dinamika, egyszerűen imádjuk, nem is értem, miért nem ezzel hozza ki a gyár.

Úgy hogy köszönjük, jól vagyunk, toljuk tovább, tovább, tovább...

Hibalista

- Még semmi, dehát ez egy HONDA... Mi az, hogy"elromlik"?

Ide hordtam szervizbe

Honda Dream

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Türelmesek, nem kapkodnak, hozzáértők, precízek és udvariasak = aranykezű mesterek!

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 56000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? ST1300 ABS PAN EUROPEAN Következő motorja? Ugyanez, ha még kicsit reszelnek rajta (tempomat, stb..)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.