A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » PCX125 (2018) (125 cm3)

PCX125 (2018) (125 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Városi célszerszám, élmény faktorral!

Szöveges ítélet

A Szallerbecknél vettem. Korrekt és gyors volt az ügyintézés, segítőkészek és jó fejek, a hozzá értés is rendben van.
Már az első kilométereken tudtam hogy, jó döntés volt a PCX. Ütős a piros szín, és ami a legfontosabb: Nem marad észrevétlen a forgalomban. Adja az a finom „Honda érzést” ami miatt a Hondások lelkesednek. A kezelő szervek finoman, kultúráltan működnek, minden jól adagolható. A motorindítással nem tudok betelni. Igazából nem forgat az indító motor, hanem egy lökéssel azonnal életre kelti a gépet. Hidegindítást követően hamar bemelegszik és megszűnnek a kezdeti vibrációk. A kormányon néhány szerszám segítségével minden jól beállítható. A lábtartás és ezzel az üléshelyzet kényelmes és változtatható. A lábtér mérete nekem jó. A kényelem 190 centis magasságig rendben van. Sisakban alig halható a motorhang. A csendesség ellenére erőt sugárzó, magabiztos a gyári kipufogó orgánuma. A hang nagyobb motort sejtet. Fickósan, azonnal megindul. Egyenletesen gyorsul. Gyorsan, könnyen felveszi a város forgalmának ritmusát. Lámpától indulva dinamikusan startol. A kompakt méretek, a viszonylag nagy kerekek, és az alacsony tömegközéppont eredménye állandósítja a mosolyt a robogós arcán. Az utas ülése magasabb a vezetőjénél, ezért ha egyedül utazom, akkor a hátizsákom az utas ülésre terhel. Az utas lábtartója lehetne alacsonyabban és a hegyes kialakítás sem szerencsés. Viszont a magas üléspozíció jó előrelátást biztosít az utasnak. Kis nyújtózkodással a műszerfalat is látja.
A városban él igazán a PCX. Ugyanakkor kisebb kirándulásokra akár kér személlyel is, elindulhatunk vele. Simán megfutja a százat két személlyel és a dinamizmus is, alig csökken. Római part vagy Tököli parkerdő, esetleg a Velencei tó, simán vállalható, kisebb kompromisszum készséggel. A szélvédelem, érezhetően a városi sebesség tartományhoz van optimalizálva. Az alul nyitott robogós bukósisakban viszont nyolcvan felett már igencsak huzatos a motorozás, a gyári szélvédővel.
A világítás parádés. Mintha egy fény patakban közlekednék, úgy teríti a világosságot.
Az index hangtalan de a visszajelzése látványos. A vészvillogót kötelezővé tenném, minden motorra. A műszerfal háttérvilágításának erőssége jól beállítható. Egy nyitott sisakot és némi csomagot elnyel a nem túl öblös csomagtartó. A másik sisak álcsatját a tankoló ajtó alá „bezárva” viszonylagos biztonságban ott hagyható a motoron.
A kijelzőn megjelenő fogyasztási értékek nagyon kellemesek. A valós (számolt) fogyasztás annál is kedvezőbb, kicsivel. Az első tankkal 2, 12 liter, fogyasztást számoltam.

Amin változtatnék: A hátsó abroncsra ballonosabb gumiabroncsot szerelnék. Az első kerék étmérőt 15 colra növelném. Az utas lábtartót kissé alacsonyabbra tenném és kevésbé hegyes kialakításúra, módosítanám. Hiányolom az irányjelző hangos visszajelzését. A gyújtás kapcsoló kiegészítő mechanikai védelmét felesleges problémaforrásnak gondolom. A világítást, lekapcsolhatóvá tenném. A csomagtartó lehetne öblösebb.

Összegezve: Ez egy remek célszerszám, városi és elővárosi közlekedéshez. Fürgesége, könnyedsége, finomsága miatt, némi élmény faktorral.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Szallerbeck - Budapest

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2020
Kényelem (9) Használati időtartam év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Super8 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.