A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 900 Rr 1996 (899)

Cbr 900 Rr 1996 (899) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Van valami nagy a lábam között;-)

Szöveges ítélet

Fontos megjegyeznem rengeteg "pucsítós rizsrakétát" hajtottam már, de első CBR-emet csak 2007-ben sikerült megvásárolnom. Idomtörötten vettem, és annyira olcsó volt, hogy nem lehetetett ott hagyni. Az ebben az évjáratban gyártott Hondák rendkívül jó anyagokból, kompromisszumok nélkül készültek, így hát nem kellett félnem a minőséget illető pletykáktól! Motor futómű sértetlen volt, kitűnő állapotú, olajfolyás, és mellékzörejektől mentes SC 33-as motor, Mikuni karbival, sportszűrővel és csodálatos hanggal, nosza rajta, megvettem. Rendkívül kellemes csalódásként kellett tapasztalnom, hogy az ijesztően nagy méretűre sikeredett tank mögött, "érző szelep" tartózkodik. (Valószínűleg a japók szeretik, vagy szeretnék ha lenne valami nagy a lábuk között ezért lett ilyen!) A motor kezelhetősége remek, alacsony fordulaton is jól motorozható, 3500-nál kopp gáz, majd szépen gangolsz felfelé, igazi egykerék király, a street-esek is ezért szeretik. A 16 első nekem nem volt zavaró, szokás kérdése. Mindenki lelki kérdést csinál ebből a 16-osból, én meg közben meg Piliszentlászló, és Visegrád között csodálatosakat koptattam vele. A gikszereket, meg az R1-et kifejezetten agresszívnek és érdesnek éreztem ugyanitt. (Húú, ezért kapok a pofámra a fanoktól! Ízlések és pofonok!) Apropó! A minap versenyeztem egy 2004-es R1-el! Váci út, lámpától lámpáig, fej-fej mellett. Azért az nem rossz, hogy 30 le különbség az ő javára, plusz a kiccsávó is néhány szájzzal kisebb volt. (Méreteim: 190-105, és nem a hasamnál a legnagyobb a kerület!) Az öcsém cége által átépített karbon idomok megszabadították a bringát 14 kilótól, ráadásul a street kormány kb. 12 cm-rel magasabbra kerülő súlypontja egészen kényelmessé tette, ezt a legendás motort. Tadao Baba büszke lehet dagi "Quasimodo"-jára. Ajánlom minden kispénzű motorosnak, aki szereti a jól kezelhető, sokrétű, emberbarát bringákat! Ha bakkecskét akarsz akkor, R1, ZX 9R, Vagy Gikszer 1000, de csak óvatosan, azokat teljesen máshogy kell motorozni! A Honda az Honda! Ja, eladó! 06209877193

Hibalista

- Olaj, szűrő, és a kopóalkatrészek cseréjén kívül semmi. Tényleg.

Ide hordtam szervizbe

Honda Karasna. Bp. Váci út.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.