Valóra vált álmom
Szöveges ítélet
Motort szeintem majdnem mindenki előzetes szubjektiv megitélése alapján vesz, igy a hozzászólás kevésbé pártatlan.
Ez is olyan.
Kivülről szépen nézett ki de:
Valamelyik előző tulaj(ok) rendesen össecsukták az elejét. A felső kormányösszekötőt hegesztették is, persze csámpásan, gondolom valahol a konyhaasztalon. Ezért aztán félre koptatta az első gumit és az első futómű befeszitve volt összerakva. Egy évembe telt mig rájöttem, aztán alkatrész csere, szimeringezés és gumicsere után, mintha új lett volna az egész.
Ezen kivül még volt rajt pár hasonló szivatós apróbb dolog, amit kedvenc szervizem segitségével mind orvosoltunk+ h.vizcsere, kuplungolaj csere, új lánckitt, Yuasa aksi és a hibáknál már emlitett fesz.szab. Ettől kezdve csak benzin kellett bele meg évente egyszer olaj. A motorja különben jó állapotban volt, és ez a motor még nem a manapság népszerű túlkönnyitett egy bukás és kuka-motorkerékpár.
Nekem azt adta, a fusntuning javításaitól eltekintve, amit vártam tőle és, amit a szaklapok mind irnak róla már 1x év óta.
Nem versenymotor de: egzotikus, gyönyörű, jó a hangja, normál tempónál nem zabál, 1,2 személy, ha türhető uton használja, napokig is elmotorozhat vele és közben olyan élményt ad nekik, amitől az emberek azt mondják, hogy "na ez a motor egy Honda".
100000km szerintem meg sem kottyan neki és ha sportos motort szeretne valaki, közutra sokkal jobb mint azok a pályáról kiszabadult katapultok.
Azóta mentem több hasonló, nagyobb, és gyorabb motorokkal is, amik között voltak "Hondák" is, de én most is egy ilyen vennék.
Ezek után jött a lakásvásárlás, amikor el kellett hogy adjam:(
Hibalista
- A régebbi bukások következménye volt mind.
- Kivéve egyet, a fesz.szabályzót, ami meg tip. hiba. Azt mindenki ellenőrizze, ha ilyet vesz.
- Az amikor megvettem már nem töltött rendesen és egy lámpánál amikor lefullasztottam a gépet, szerencse, hogy a testvérem ott ült mögöttem és megtolt, mert lehet meg is fagytam volna vele ott Kisköréből haza felé menetben azon a hideg, novemberi estén. Az önindító meg se nyikkant.
Ide hordtam szervizbe
Powerbike - Budapest
Nagyon jók, értenek hozzá és ahogy néztem más motorokhoz is.
Nincs nagy szalonjuk, de a kis hely ellenére Nem fusnituning.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 44000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |