Vágyak és valóság
Szöveges ítélet
Budapest közelében lakom,napi rendszerességgel küzdök a forgalmi káosszal.
Többnyire két motort tartok,robogót a városi forgataghoz,élvezkedéshez min-
díg engedve az aktuális hóbortomnak,nagyobb váltós mocit használok. Anyagi
megfontolásból előszőr 2016-ban gondoltam,hogy megpróbálok egy kétkerekűt
tartani.Nagyon sok újságirói tesztet elolvastam,végül a megújult Honda SH 300-as lett a befutó. Az ülés alá tényleg befér akár egy zárt bukósisak is
ha az egyszerű héjszerkezetű. A hátsó doboz kompromisszum mentes,sisak mellé
vékonyabb kabát,kesztyű is elfér. Nagybevásárlásnál és a fel le szállásnál
nagyon előnyös a sík padlólemez. Kulcsnélküli rendszere még a hátsó dobozt
nem kezeli,de nagy áldás a hétköznapokban. Az elem merülését a műszerfalon
villogó kulcs ikon jelzi,kb.két évente kell cserélni. A váz,fék,futómú hár-
mas nagyon jól teszi dolgát,még végsebesség környékén is.Fantasztikusan for-
dul,szűkebb szerpentines szakaszokon zavarba lehet hozni vele néhány NAGYMO-
TOROS társunkat. Motor teljesítménye,nyomatékleadása ebben a méretosztályban
nagyon jó. Ha nem siet az ember,akár 2,6l/100km-es fogyasztás is elérhe-
tő! Méretéből, motorerőből,pakolhatóság szempontjából városban verhetetlen,
néha még sok is. Országúton is jól teljesít,de nem ez ő világa. A forgalom
ritmusa itt is tartható vele (100-110 utazó,innen még van némi tartalék)de
a már nagy "ÉLMÉNYT" nem ad. Néhány negatívum: A befecskendező szelepnek
nagy a működési zaja,(első hallásra megnövekedett szelephézagra gondoltam).
Ha utast szállítottam, 70-80-as tempónál enyhén vibrált rezonált gázelvétel
után.Tempós kanyarokban leér a középállvány talpszéle mindkét irányban. Nagyon veszélyes,mert szélső helyzetben bukáshoz vezethet! Ennek a leérésnek
meg az országúti gyengébb teljesítésnek köszönhetően végül eladtam,és újra
két motort tartok.( 110-es suzuki address,suzuki GSXS 750)
Hibalista
- Az első utamon hazafelé az átadó szervízből,a jobb oldali tükröt fognom kellett mert nem húzták meg a rögzítőanyát!(Ez nem a motor hibája,további-
- akban csak a kötelező szervizekre vittem.
Ide hordtam szervizbe
Garanciális időszakban (első két év)Honda Dream.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Garanciális idő lejárta után magam szervizeltem.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (0) | Évjárat | 2016 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9800 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | NC 700 X | Következő motorja? | CB500 X |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |