V4-es első szerelmem
Szöveges ítélet
15 éves volt mikor vettem de jól nézett ki a korához képest. Az elején óckodtam a japán belpiacos volt miatt de mikor meghallottam a hangját és ki is próbáltam eldőlt ő az enyém .Alku 280000ft majd vittük is. Az első héten kiderült hogy az elöző tulaj pár dolgot elhalgatott. Az aksi beszart két nap mulva ezt kicseréltem. Kiderült a benzincsap csak PRI álásban mükődik(membráncsere). És az első lánckerék tengely szimering ereszt(ezt elég egyszerüen kivülről lehetett cserélni) 600ft . Ezután 3-évig csak olaj és benzin kellett bele(4.5-6l/100km) rengeteget jártam vele turázni és melózni nagyon tetszett a gép sport dobokkal vettem és a hangját el lehet képzelni(12500min-ig lehetett húzni ott volt a piros mező)
igazi 4az1a2-ben brutkó mély v4-es hang (már rég volt az enyém de még mindig libabőrős leszek ha viszagondolok) Az ergonómia az HONDA, vagyis :levegős telók elől hátul,hidraulikus kuplung,kétfényű müszerfal stb.Azota volt pár nagyobb és újabb motorom de mi tagadás ő volt az első szerelmem aki mindig megbizhatóan és öregen ahogy volt egy tökéletes stresszmentes kezdömotor . Az épitkezés az nagy úr ezert elváltak útjaink de ez a gép hozzájárult keményen a motorok iránti vonzalmamhoz. Sajnos kevés van az országban belőle és hát korosak is de ha valaki venni akar hát nem fog csalódni .
Hibalista
- -benzincsap membrán
- -aksi
- -első lánckerék szimering
Ide hordtam szervizbe
én és édesapám
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |