A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nt 700 V Deauville 2006 (680)

Nt 700 V Deauville 2006 (680) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Útfaló

Szöveges ítélet

A motor abszolút hozza a Honda magas minőségű és megbizható kidolgozottságát. Mivel új modell, így a legújabb technikai megoldásokat intergrálták már a gépbe, ami meg nincs benne az megvehető opció (pl. ködlámpák, marokfűtés, dobozzsák stb.). Bár az igaz, h ezek az opciók igen borsos áron (szerintem irreálisan drágán) kaphatóak.

A gép teljesítménye túrára termett - külön kategória - így nem tudnám másik modellhez hasonlítani. Nyomatékos jószág, de nem őrült száguldógép. Ez látszik a 680cc-s motorból leadott cirka 66 LE-ben is. Ez a nyugodtság és egyenletes stabilitás igazán a túrákon fizetődik ki, amikor naponta 800-1000 kmt is kényelmesen és biztonságosan végigtepersz. A teljes nyugodtságot a V2es motor vibrációja rázza fel, ami nekem nagyon bejött. Ettől érzem, h motor van alattam és az igenis egy 680cc blokk. Ugyanígy tetszik a kicist hangos, de nagyon precíz váltó és a visszaváltáskor az erős motorfék és a motorféket kisérő hang. Egyéni és utánozhatatlan.

A túrás tulajdonságot erősítit a két, a kaszni részét képző oldaldoboz. Elkényezet a helyével és még szép is. Valamint az előre kialakított hangfalak helye, melybe csak a hangszórókat kell beépíteni, vagy a magas plexi.

Pár dolog, ami nem fogott meg:
- a nehezen (szerintem csak szervízben) állítható plexi.
- a kormány jobbra vagy balra forgatásával külön-külön nyitható első tárolórekeszek.
- 2 személlyel a 15+ -os emelkedőkön az osztrák Alpokban erősen farnehéz lesz a gép és nehezebben kormányozható.
- én a legjobban akkor élvezem a kanyarokat egyedül, amikor már csak 5 liter van a tankban...
- az enyimben nincs, így néha jól jönne egy ABS.

Összeségében az új Deauville tényleg kalandokra termett, olyan gép, amit ketten is kényelmesen napi többszáz kilométert megtéve használhatsz. Igényesen kidolgozott, az opciós kiegészítőkkel testreszabható, túranyomatékos és így ki tudsz vele menni küzdés nélkül a világból.

Remélem, sokáig kilométert tehetünk még meg együtt.
Képek a motorról és a túrákról itt:
http://www.flickr.com/photos/cili-krisztian/sets/

Hibalista

- Nem volt ilyen gondom.

Ide hordtam szervizbe

A Honda Lehr Balatonföldváron vettem át, de szervizelni az 1000-estől a kaposvári Lehr-be viszem, bár budapesti vagyok - kellemes 400km oda-vissza, de megéri.

Az árak teljesen normálisak és a kiszolgálással is meg vagyok elégedve: segítőkész, barátságos, tájékoztató, nem lehúzós. Ha kértem vmit, h nézzenek meg, akkor azonnal megnézték és megnéztek még mást is; de nem húztak le felesleges pótkiadásokkal. Volt, h egy alátétet fordítva tettek be a topcase konzolba - legközelebb (szólás nélkül) rutinből ellenőrizték a saját munkájukat és módosították - pedig nem is tűnt fel. Ha vmit nem tudtam megoldani vagy csak öteltre volt szükségem bmikor bizalommal hívhattam őket és segítettek. Ajánlom!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.