A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Xrv Africa Twin 750 1990 (749) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Unokáim is használni fogják

Szöveges ítélet

09Június:
Még mindig használom (igazából csak most kezdtem igazán újra a motorozást 10év kihagyás után). Eddig az AT-vel csak 650km-t tettem meg, de ezen tapasztalatomat osztanám meg veletek.
Azért adtam ezt a címet az értékelésnek, mert köztudottan megbízható, masszív típus.
Emelt plexim van, így a szélvédelme 80-ig rendben van, ha kissé hátrébb csúszok az ülésen, akkor 110-ig OK.
Az olasz tulaj nagyon vigyázhatott rá, mert minden eredeti rajta. A kisebb horzsolásokat már én raktam rá (2nap alatt az elején).
Magas a gép és bazi nehéz. Ezért -kellő önbizalom híján- terepen kissé önfejű. (Metzeler Tourance gumikkal) Aszfalton nagyon szépen teljesít, jól dönthető.
Van egy oldaldobozkája (gyárilag, kulccsal zárható) és ennyiből ki kis fújt a pakolhatósága, ezért egy 48l-es GIVI van a hátam mögött felszerelve.
A fogyasztása eddig 5,2 és 5,7 között alakult (nagyon odafigyelve).
Volt, hogy egy hétig állt és bizony sokat kellett önindítóznom, mire a karbik felteltek benzinnel. Amúgy mindig pöccintésre indul (szivató nélkül egyenletesen jár 10fok feletti hőmérséklet esetén).
Amint lesznek társas utazási tapasztalatok, majd frissítek.
(nehéz meggyőzni az asszonyt, hogy hagyjuk otthon a két mazsolát legalább 1-2órára, persze a cél az 1napos kiruccanás)
Sokan mennek az AT-kel hosszú túrákra, de ahhoz már túl kényelmes vagyok, ahhoz ott az autó.

09Szeptember:
Teletankolva billegésre hajlamos.
2személlyel is tökéletes és erős. Bár a fogantyúkat hiányolta a feleség, így maradtam neki én, mint kapaszkodó.
Átlagfogyasztása a kezem alatt 5,3l/100km

Hibalista

- elöregedett gumik miatt az indexek letörtek (PVC gégecső és műgyantás ragasztó segített), így spóroltam 20ropit, mert bontottan ennyi lett volna a 4db. - Időközben vettem a Vateráról 2párat előre, mert csak lekonyultak szegény indexek. (6ropi/pár)

Ide hordtam szervizbe

Motoko (AT szerviz) Érd

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 37000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 650
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? XT600E
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.