Ülj rá, Baby!
Szöveges ítélet
Chopperről túramotorra. Nincs szél, nincs rezgés, nincs bogár,
nem ázom, elviszi az utast, csomagokat. Van: gyorsulás, eső-
ben ABS, (nagyon kell), integrál-fék. Nincs markolat- és ülés
fűtés, elektromos középállvány, sebesség-kijelző, 6. sebesség.
Hifi nem kell, helyet a navinak nem hagytak. Az i-Pod korában
méregdrága CD-váltó. Röhej! Egyedül, felszerelt dobozokkal
kígyózik, szitál. Ezt az öngerjesztő rezgések és a turbulencia
okozza. 80-100 kp-al nehezebb a kelleténél, 160-ig biztonsá-
gos, nyomatékos, erős a motorfék. (Ezért V-motoros.) Billentő
nyomaték keresztben nincs, a hajtáslánc jobb a BMW-s hó-
kusz-pókusz "leverek" (vagy beverek) -nél. Minden nagyon
szép, de a tükrök nem jók. (Vegyél BMW-t, annak fölfelé haj-
lik a füle, viszont rondább.) Ami várható: megbízhatóság,
hosszú élettartam, értékállóság, eladhatóság, olcsó üzemelte-
tés, ha nem törik. De már csak a Kawa készül Japánban!
Hibalista
- szélvédő-emelő kapcsoló ragad
Ide hordtam szervizbe
Mega-Motors: Pécs
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |