A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nt 650 V Deauville 1998 (647)

Nt 650 V Deauville 1998 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Újrakezdők ideális választása

Szöveges ítélet

20 évvel korábbi SIMSON-os, JAWA Mustangos ifjú titán korom szép emlékét felfrissítve, 2 év erdőjáró endúrós gyakorlattal újból megfertőződve, friss jogsival a kezemben gondoltam egy merészet: Veszek egy komolyabb gépet, amivel élvezni is lehet a motorozást és mégis visszafogott. A sok motorosbaleset a család, gyerekeim és saját józan ítélőképességem is óva intett egy durvább szörnyeteg megvásárlásától. A választásom elsősorban a fenti indokok miatt esett rá, nyugodt túragépet kerestem. Szeretek cuccolni, kocsiban is a kombit preferálom, a praktikum fontos szempont. Egy napi teljes cucc lazán belefér, köszönhetően az oldaldobozoknak meg a nagy GIWI-nek. A teljesítménye így 2 év újbóli gyakorlattal a hátam mögött elegendőnek látszott a vásárláskor. Mostanra már, mondhatni kezdem kimotorozni.
Nyugodt túramotorozásra ajánlom mindenkinek, ideális tanuláshoz is egy komolyabb gép megvásárlása előtt. Ülése kényelmes elöl-hátul, lábam lazán leér állóhelyzetben, pedig nem vagyok egy NBA méret. Súlya viszonylag tetemes,(240kg), a standardra állítást szokni kellett a szöcske után. 4,5-5 liter között elketyeg, megbízható, igénytelen, kimegy szinte a világból. 100-110 km/h körül van vele az abszolut élménymotorozás, 140 felett már jelez, nem 100%-ig stabil, a vége 190, természetesen csak autópályán próbáltam, plexi mögött bakolva. 2000-es fordulattól húz, 6000 fölé nem szoktam kínozni, viszonylag tág sebességtartományban lehet használni az egyes fokozatokat, bár szerintem a 6. még elkelne rá. Szélvédelme állig ok, fej kapja rendesen, kezeim szélső két ujja sem szélvédett. Az üzemanyagszint és a vízhőfokmérő nagyon hiányzik róla, bár rutinból mindig 300km megtétele körül tankolok.Általában hétvégente használom túrázásra 150-200km-es karikákat szoktam menni vele egy etapban. Városi araszoláshoz kicsit esetlen, nehéz. Nem egy speed king, de szeretem. A V2 hangja, nyomatéka, a kardánhajtás mindenképpen meggyőzött, hogy anno jól döntöttem.
Aki a motorozás, kikapcsolódás örömeit keresi, nem hajszolva a teljesítményt és a sebességet mindenképpen meg fogja találni benne a tökéletes útitásat.

Hibalista

- Gumicsere, fékek. (normál kopás)

Ide hordtam szervizbe

Alma-motor Győr

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 33500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.