A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » CB500X (471 cm3)

CB500X (471 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Túragép kezdőknek

Szöveges ítélet

Egy 250ccm-s gépről szálltam át erre a 2015-ös Honda CB500X-re, használtan vettem egy hölgy tulajdonostól. Ár-érték arányban szerintem az egyik legjobban eltalált motor a használt motor piacon.

A motor külsőre nagyon rendben van, szépek a formái, itt-ott az olcsóság azért látszódik, de úgy gondolom, hogy arányosan eltalált motor. Egyet leszámítva: a kipufogó. Sajnos a gyári dob rettentő csúnya, de nagyobb probléma vele, hogy a gyalogosok hajlamosak az úttestre kilépni a motor elé (és mégcsak nem is a gyalogosátkelőnél), mivel nem hallani belőle semmit csak némi zümmögést (sajnos tapasztalat). Ezért érdemes számolni egy sportdob árával és ez az újabb modellekre hatványozottan igaz. Teljesítménye kielégítő, egy személynek bőven tud okozni elég mókát, bár túl nagy meglepetésekre azért ne számítsunk. Kiegyensúlyozott, jól kezelhető motor. Terepképességeit nem firtatnám mert nincs neki, ahogy szélvédelem sincs.

Általában párommal motorozunk és javarészt hosszabb utakat teszünk, amit teljes mértékben ki is szolgált a motor. Úgy vagyok vele, ha már előtolom akkor 200km-t lövöm be minimum távolságnak. Egy átlagos 3-4 ezer kilométeres szezon után nem éreztem különösebb hiányt, hogy váltanom kéne nagyobbra, azonban az utolsó éven 9000km-t sikerült rátennem. Ami nem borzasztóan sok, de épp elég arra, hogy jobban ráérezzek, hogy egy-két dolog azért hiányzik. A motort dobozokkal, akrapoviccal és túraplexivel vettem, de tartozékokat mind tudjuk, hogy a végtelenségig lehet bővíteni. Egy középállvány, kormányfűtés ez-az amaz és az ára már szépen ki is kerekedett.
Sajnos két ember+csomagok alatt megérezni a teljesítmény hiányt és kicsit sportosabb vezetési stílus mellett az utas panaszolhatja, hogy előre-hátra csúszkál, mert az első futómű főleg fékezéskor érezhetően nagyon puha. Apropó fékek: az elöl egy tárcsa bőven elegendő fékerőt tud biztosítani. Legtöbb esetben kényelmes a motor, üléspozíciója jó, alacsonyabbak, rövidebb lábúak is leérnek a talajra. Én 175cm magasságommal nem éreztem túl magasnak a motort. 1-1,5óra után kissé megszokott fájdulni a farcsontom, de ez nem feltétlen a motor hibája.

Műszaki problémám nem adódott vele soha.

Összességében egy nagyon kellemes élményt nyújtó motor.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Honda Komfront kft. Komárom

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2015
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 7000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? Honda VFR800 RC79
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.