"Tuning"-otthon!
Szöveges ítélet
Kicsit szerettem volna tuningolni,de nem nagyon lehet. Így hát idealizáltam! Kipufogó torokból 1mm kimarva, sportlégszűrő felrakva,persze esővédős. Főfúvóka 88-asra cserélve! Egy nagyon dinamikus robogó lett. Szembe szélben erősebb !Végsebessége 78-ról 87-re nőtt szélcsendben ,óra szerint egy személlyel! És a lényeg: fogyasztása nem nőtt és igen király a hangja. Utazója 77-80 lett a 70 helyett. Próbálja ki bátran aki szeretne egy egészségesen pörgő munkába, kisebb kirándulásokra való motort! Sportlégszűrőt 3-4 ezrenként tisztítani kell!! DE nekem bejött a motor . Két személlyel is tartja a 75 utazót, 55-től 75-ig jobban gyorsul! Kis hátszélben 90-ig kimegy , ami bizony sok 125-ös robogónak is becsületére válik! Egy sport varióval 100-110 fölé is menne ,de az már nem ezekhez a kerekekhez és fékekhez való sebesség és nagyon drága! Mivel a gép kicsit jobban forog ezért motul 10w40 olajat használok és 4000-ként cserélem. És mindez amit leírtam spuri benzinadalék használatánál érvényes!
Hibalista
- első izzók
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 6000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |