A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

GS500E 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

Törperős

Szöveges ítélet

Mindig is arról álmodtam, hogy egyszer motorozni fogok, persze anyai ágon 100%-os ellenállásba ütköztem, mire apám 20 éves koromba csak meglepett egy 125-ös kis Viragoval. Persze jogsim még nem volt, de benzinre volt pénz ;)
Később meglett az 'A' kategória, de egyelőre maradt a kis chopper, amit 1 hónap után éreztem, hogy "áááh, ez semmire se jó, max átmenni ebédelni a szomszédban élő nagyihoz". Így elkezdtem nézelődni egy nagyobb kategória után.
Legyen női létemhez kicsit könnyebb, nem túl magas, és véletlenül se ritka, hogy mindig találjak hozzá alkatrészt, bármi baja lenne. Belőttem egy 600.000 Ft-ig, hogy mi legyen... Beregisztráltam a csajokamotoron.hu-ra és ott kaptam ötleteket. Így jutottam el a kis GS-hez. Nézelődtem, túl öreg motort csak nem akartam. Megtaláltam Őt, jó áron is, fiatal, kevés km-rel, családalapítós apukától akinek kell a pénz és nem tarthat már 3 motort a garázsban. Párommal elmentünk, megnéztük, kipróbálni igaz nem tudtuk, mert akkor esett le a márciusi nagy hózuhatag, és megbénult a világ. Megvettük. 170 cm-mel tökéletesen le is ér róla a lábam, szinte rogyasztok, szóval nekem találták ki.
Nem egy erőmotor, de néha ha mégis megráncigáltam, maximum a 170-et vitte alattam. Mikor ezt 80 km-en keresztül tettem, meghálálta egy 8 literes fogyasztással :D Standard 150-nél 200 km-en keresztül pedig át kellett váltanom tartalékra mikor épp fordultam le az M3-asról... :D A legalacsonyabbat pedig egy onRoad-os tömegtúrán értem el: 3,3 l. Itt inkább termelte a benzint :D Átlag fogyasztásom 4-4,5 l között mozgott egy olyan 60-70/100-110-es átlagsebességeknél.
Kényelméről sosem lesz híres, de 100-200 km-t egyhuzamban kilehet rajta bírni. A napi maximumom 1025 km volt rajta, 15 óra alatt, nuku autópálya.
Fékek rendben, mindig megtudtam állni, ha valaki megijesztett egy kifordulással...
Szélvédelem semmi, de hát naked! Sosem lesz rajta! 150-nél már kényelmesebb kicsit behajtani a buksit a kis plexije mögé...
3000 km-rel a seggemben, nekiindultam egy 2300 km-es túrának Párommal, aki egy 600-as Divivel követett. Semmi probléma nem volt a GS-sel. Stelviora is felhúzta magát nagy levegővételekkel. Egyedül az akksival volt gond, de gyári, így érthető probléma 6 évesen. Első nyáron beletettem 10.000 km-t.
Tavaly már éreztem, hogy jobb lenne egy nagyobb motor. Főleg egy vezetéstechnika után tudtam, hogy mit is nem tudok kihozni belőle, miközben másik motorral ment. A futóműve "gagyi", na de hát tömegmotor, olcsó volt mindig is, nagy csodákat ne várjon az ember. Nem mérhető egy CBF600-hoz, de még a 600-as Divihez sem.
Hosszú, elnyújtott kanyarokban instabil, bár ez olyan 120 km/h-nál kezd kijönni. Nem egy döntögetős motor, küzdeni kell vele. Legalább is más motorokhoz viszonyítva... Nem egy erőgép, váltogatni kell rendesen, és megnézni mikor is kezdek előzni.
Tavaly is megjártam vele Montenegrót, illetve eljutottam Franciaországig. Egyedül egy probléma volt vele: olaszoknál elkezdte folyatni jobb oldali túlfolyón az 500 Ft-os benzint. Kicsit mérges voltam rá, de Ákos barátunk orvosolta itthon a helyzetet, miután hazaértünk.
Csak hátul volt konzol mikor megvettem, találtam egy pilisvörösvári embert (Schlát Péter), aki gyárt oldalkonzolt. Párom elvitte, lemérette, másnap visszavittük és kész volt. 25.000 Ft-ért teljesen megérte. Ugyanitt vettem dobozokat is hozzá, potom 24.000 Ft-ért. Nem GIVI, de annyi pénzt nem is adtam volna ki egy dobozra :D
Idén elmentünk egy 11 országos, 5000 km-es túrára. Most már jobban kapkodta a levegőt magasabb helyeken, mert már én is mertem neki húzni. Na idén kezdtem el igazán érezni, hogy már kinőttem szegényt, már nem tudja nyújtani azt, amit én tudnék vele tenni. De kezdőnek tökéletes motor volt! Szívem szerint meg is tartanám, de nem állhat itthon többedik motornak...

Az én hősöm, aki 14 országon át kitartott mellettem, jóban és rosszban :)

Hibalista

- benzincsap - újat vettem 25.000 Ft-ért, nem akartam belefutni egy ugyanolyan hibás bontottba és az is 15.000 körül lett volna...

Ide hordtam szervizbe

Batta Motor - ajánlom ;)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 20120
Megbízhatóság (9) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Virago 125 Következő motorja? CB1300
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.