A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nt 700 V Deauville 2006 (680)

Nt 700 V Deauville 2006 (680) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Tökéletes

Szöveges ítélet

Nagyrobogóról váltottam erre a következő okok miatt: erősebb kellett, illetve egy kis sznobság is közrejátszott:)). Fontos szempontok voltak a következők: megbízhatóság (ezért lett Honda), kardán (lusta vagyok), szélvédelem (fázós vagyok), esztétika (hiú vagyok).
Már egy éve megvan, mostanra már több, mint 10000 km-t tettem meg vele, így már bőven vannak tapasztalataim. Nem vagyok szakember, így csak az egyszerű tényeket írom le.
Ülések: messze elmarad a robogóétól, 200km után rendesen megfájdul a hátsóm. Többen is írták, hogy milyen kényelmes, nekik azt javasolnám, próbáljanak ki egy nagyrobogót, meg fognak lepődni. Utas számára is rosszabb, főleg a háttámla keménysége és dölésszöge zavaró.
Plexi: állítható magasságú, én kizárólag a felső állásban használom, mivel sokat járok hosszabb utakra. Tökéletesen ellátja feladatát.
Szél- és esővédelem: A plexiről már írtam, a többi nekem kicsit furcsa volt, mivel robogón teljes védelmet kaptam. Annak ellenére meg vagyok elégedve vele, sokat jártam tavaly esőben, soha nem ázott át a csizmám, illetve a ruhám. (esőruhát nem viseltem). Lehet kapni hozzá kéz-, illetve lábvédőt, de ezeknek elég borsos az ára.
Motor: Nem száguldozásra vettem, amire nekem kell, teljesen megfelel. Fogyasztása is jó, ha nagyon odafigyelek, 4.5-ből megáll, de általában 5l-t eszik. Ebben benne van a sztráda is. Nem érdemes versenyezni vele más motorokkal, mivel a teljesítmény/súly arány nem a legjobb, de azért nyugodtan lehet vele előzésbe kezdeni akár 140-nél is.
Futómű: nagyon hasznos a hátsó állítási lehetőség, melyet menet közben is lehet állítani. Nagyon jó a rugózás, főleg egy robogó után ez nagyon szembetűnő.
Gumik: Bridgestone gumik vannak, semmilyen összehasonlítási alapom nincs mással, nekem megfelel.
Fék: Tökéletesen végzi dolgát mindkettő, nagy fékezés közben is stabil marad a motor. Sajnos nincs ABS-em, vizes úton szerintem bőven elkelne.
Kardán: Nem mindenki szereti (hangos, lassabb, stb), én céltudatosan választottam, mivel nem szeretnék néhány száz km-ként tisztítani. Az ilyen jellegű motorokon (túra) szerintem sokkal hasznosabb.
Világítás: Nem volt vele gondom, bár főleg nappal járok.
Egyéb:hihetetlenül megbízható, a robogómmal mindig éreztem, hogy bármikor leállhat (egyszer fordult elő), ezzel fel sem merül bennem. Amikor februárban visszatettem az akksit, egy pillanat alatt indult. Semmilyen gondom nem volt vele 10e km alatt.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Csak normál szervizelés volt, Szombathelyi Honda szerviz. Minden szempontból jók, kivéve az ár.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.