A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680)

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Több mint vártam

Szöveges ítélet

Már tavaly kinéztem magamnak a motorkiállításon a BNV-n. Mindenképpen kényelmes túramotort akartam, lehetőleg kardánost, és elegendő pakolóhelyet. Ja és persze olyat ami nekem tetszik. :-) Ennek az új Deauville teljesen megfelelt.

Gyárilag a szélvédő alsó állásban van, ezt felemeltettem mert így nem volt jó a szélvédelme. És nem is nézett ki elég jól így. Amikor kihoztam a szalonból, minden sarkon lefulladtam, de aztán mire elértem a kútig úgy megbarátkoztunk, hogy még aznap beletoltam 110 km-t. Nagyon könnyű volt vele megbarátkozni, mert kezes jószágnak tűnik.

Az űléspozíció nekem nagyon bejött. Simán elmegyek vele 200 km-t megállás nélkül úgy, hogy nem zsibbad el semmim. Nem egy izomkolosszus, de a tahós merdzsósokat is simán le lehet alázni vele. De azért aki csak az adrenalint szereti a motorozásban, ne a Deauville-t válassza. Mindenesetre minden helyzetben megvan az az erő benne ami a dinamikus motorozáshoz szükséges.

A kardánokról gyakran elhangzó vád, miszerint kicsit húznak oldalra, egyáltalán nem tapasztaltam. Szerintem nagyon jól össze van rakva, amit én azon is lemértem, hogy egy bukkanón csak az zörög amit a dobozokba tettem. Az Apriliámnál nem ez volt a helyzet...

A váltó néha nálam se vett be mindent elsőre, ezt a gyárilag elég nagy holtjátékkal beállított kuplungnak tulajdonítottam, de a szervízben azt mondták hogy össze kell kopjon. nos, így 3000 km után tényleg abszolút pontos, egyértelmű klattyanással jelzi hogy bevette. :-) Nagyon elváltani se tudom magam benne, mert alacsony sebességnél és magas sebességfokozatban is húz (elég nyomatékos a szentem), de ilyenkor kicsit chopperes töf-töf hangja van.

Extraként van rajta hátsó doboz. Azt azért tudni kell róla, hogy nem a piros gombbal kell nyitni mint más dobozokat, mert itt a piros gomb oldja a rögzítést, és ha ezt elfelejted akkor szépen lebukdácsol a dobozod a földre.

Az extraként beletett markolatfűtés jól működik, bár elég furcsa módon a több fokozatban állítható szintet jelző ledek nappal jól látszanak, sötétben viszont nem. Ez tök furcsa... de azért ha az ember megszokja hogy az első gombnyomásra bekapcsol, a hatodikra meg ki. Közben pedig a közbenső fokozatok. Amúgy szuper, de így a nyári hőségben nincs szükségem rá.

Az űlést felnyitni kihívás, általában rángatni kell. De mi a fenének nyitogassam az űlést, amikor van egy hátsó és két oldalsó dobozom? Összességében ezzel sincs bajom.

Igazság szerint ezek a fenti dolgok kicsit erőltetettnek tűnnek, mert összességében sokkal jobb gép mint amire számítottam. Kényelmes, jól dönthető, fordulékony, stabil gép. A kezelőszervek hondásan finomak. Az integrált fék zseniális, ezt én minden gépbe beszereltetném. Az ABS-el volt egy kis fenntartásom, mert gázos helyzetben nő tőle a fékút, de aztán rájöttem (hiába no, az iskola!), hogy ez a motoron is azért van hogy irányítható maradjon a gép. Dehát nem ehhez vagyok szokva. Azért ha egyszer felkennémmagam valahova miatta, majd megírom. :-)

Szóval imádom, sokkal jobban bejött mint számítottam, pont ilyet akartam. Igaz én nem azért vettem mert szeretek a Hungárián egykeréken végigmenni.

Hibalista

- Igazából semmi. Habár az ezres szervíz előtt az egyik oldalsó műanyag burkolati elem ragasztása elengedett, de csak a ragasztó csíkot kellett kicserélni. Ez szerintem nem is igazi hiba, otthon is megcsinálhattam volna fél perc alatt. De inkább a szervízre bíztam.

Ide hordtam szervizbe

Karasna

3 napra kaptam időpontot az ezres szervízre, ez így szezonban nagyon jó.
Az nagyon tetszett, hogy ők ajánlották fel hogy hagyjam ott a sisakom és a kabátom.
Amit kértem mindent megcsináltak (szélvédő felső állásba állítása, ezt ugye a Deauville-n elég nehéz házilag). Bár nem tudom mi egyebet írhatnék a szervízről, mert a gépnek semmi baja nem volt.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.