A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr125r 2004 (125)

Cbr125r 2004 (125) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Tinimotor ingajáratban

Szöveges ítélet

Két éve kezdtem érdeklődni a motorozás iránt, előtte gyakorlatilag 0 motoros tapasztalat. Érdről járok Zuglóba melózni, és a napi autózás az állandó dugóban elég megterhelő volt, ezért egy munkatársam rábeszélt próbáljam ki. Végül letettem a B125-öt és megvettem tőle egy 2007-es Honda CBR125R-t. Ez már az injektoros kivitel, ami állítólag még kevesebbet fogyaszt.
Az első benyomás, ez sem egy erőgép, de amit előtte az B125 oktatómotor CG 125 tudott, ahhoz képest nagyságrenddel jobb. M7 érdi emelkedőn kicsit plexi mögé bújva 100-al simán felmegy, sík úton óra szerint 120 körül van vége. Ennyivel kell is menni, mert különben eltaposnak az autósok. Tudom autópályára nem való ez motor, de nagy részben a 2x3 sávos 100-as sebességlimites közös M1-M7 szakaszon használtam, ott minden ok volt. A fogyasztás 2.3l/100km-re jött ki az első 5-6 tankolás alapján. Viszonylag könnyen el lehet vele férni a sávok között.
Előnyök:
- alacsony költségek (kis fogyasztás, olcsó szervízelés)
- kiforrott problémamentes konstrukció
- könnyű kezelhetőség, első motornak kiváló
- kis mérete miatt jól elfért a kocsisorok között, ill. a garázsomban az autó mellett
Hátrány:
- nekem kicsi volt (180 magas vagyok)
- sajnáltam a pályán az állandó magas fordulat miatt
- eléggé érzékeny volt az erős szélre a csekély súlya és keskeny gumik miatt, ill. nedves úton nagyon csúszott (ContiGO abroncsokkal használtam, a gyári IRC-vel életveszély lehetett)
- a vékony gumikat nagyon megvezették a hosszirányú úthibák
Egyszer február végén nyálkás időben az M7 érdi felhajtónál „gyökkettő” sebességnél fehér aszfalton kanyarodásnál visszaváltottam 1-be és kicsúszott alólam, irányjelző letört és picit megkarcolódott ennyi. Ebay-ről vettem CBR125 méretű kínai irányjelzőt 4db-ot 2500ft-ért.
Szerviz: magam szervízeltem. A netről elég korrekt leírásokat lehet letölteni.
Majd 2 éven éppen belül, hogy ne kelljen újra kreszből vizsgázni, továbbléptem korlátlan A-ra. Ekkor eladtam gond nélkül.
Továbblépés: először 250-est akartam venni, majd később max500-ast, végül vettem egy FZ6-ot :)

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? FZ6N
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.