The power of dreams
Szöveges ítélet
A legfőbb jó tulajdonsága az ,hogy nyűhetetlen persze sokk függ a tulajdonoson is!Remek a futómű,a fék,kezes a gép rengetegszer visszahozott a haláltorkából!
Az elsőfékkar beállítása rövid ujjakhoz fém fékcső nélkül nem ajánlott ugyanis 200km/h környékéről intenzív fékezésnél bepuhul és hozzáér a gázmarkolathoz és nem akar rendesen megállni:)))!Én úgy oldottam meg ,hogy a beintős ujjammal épphogy elértem.Turázásra (mivel sport motor) tökéletesen alkalmatlan.Nincs hova pakolni és 170km/h alatt kínzópad afelett tart a szél annyit ,hogy elviselhető na de 170-nel túrázni?!Rosszabb uton néha csapkodott a kormány ha húztam neki de picit visszaereszti a gázt az ember és elmúlik.A motorja nyomatékos,erős és kiszámítható a fogyasztása 1 tank(22liter) 220 km-re elég:) Az enyém amerikai változat volt sem elakadás jelző sem fénykürt sem parkfény nem volt rajta de viszont szépen világítottak a junoszty tv-re emlékeztető formájú és méretű irányjelzők,amiért 1x-2x meg is büntettek a rendőrei már amikor volt bátorságuk elébem álni:)!Mindent összevetve a legjobban azt szerettem ,hogy már 1500-ról is jól húzott de igazán komolyan 6000-től ment de 9-11 ezer környékén jöttt az igazi adrenalin növelő brutalitás!
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
saját magam,de csak azért mert szűrők,olajak ,gumik cseréjét kellet elvégezni.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 1000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 23000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |