Tényleg Valkyrie
Szöveges ítélet
Meglátni és megszeretni.:) Tényleg egy szárnyas angyal :)
Ki sem próbáltam. Bemenetem az előző motorommal a wilkerhez, és ki volt állítva ez a csoda gép. Megláttam. Ráültem, és azt mondtam ez kell nekem. Anélkül hogy tesztvezettem volna, megvettem.
Egyszerűen gyönyörű, az üléspozíció tökéletes.
Egy percig sem bántam meg. Talán csak az alap goldwingben meglévő hátramenet hiányzik, figyelni kell hogy lejtőn orral előre ne parkoljon az ember - visszatolni embert próbáló feladat :)
Egy szezon alatt, hosszú túrákkal 18.000 km-t tettem bele döntően két személlyel. 80 kiloval könnyebb mint a fullos goldwing. És gyönyörű. Ezt nem győzöm hangsúlyozni :) Súlya egyedül esőben hátrány, nedves aszfalton csúszkál rendesen. Amikor megjelentem vele szervezett túrán, mindenkinek lefele görbült a szája, hogy akkor tötymörgés lesz, és majd rám kell várni. Ehelyett mindig nekem kellett várnom a többségre :) Ha már gurul nagyon könnyű kezelni, bár a súlya azért érződik. És a kényelem.... Megyek vekl 500 km-t és meg sem érzem. Meg se kellene állni. Enyhe terepre , földutakra még lehet vinni, de a traktor nyomos ázott földút már sok neki :) De nem is oda való. Elnyújtott nagy sebességű kanyarokat szereti, szerpentineknél a visszafordítókban már a súlya miatt nehezebb terelgetni. A végsebessége 200 közül van de az ember nem is nagyon akarja hajtani, gyk 50-nél felteszi 5. be, és legközelebb akkor vált amikor leszáll róla és üresbe teszi - mindent megold a nyomaték.
A kiegészítők horror áron vannak hozzá, a gyári bőr oldaltáskák használhatatlanok, kicsik, nem zárhatóak. Most télen a két szezon között kap kemény egyedileg gyártott, zárható dobozokat - mellesleg a gyári szuytok bőrtáskák árának harmadáért. Így már lehet vele majd túrázni, és nem kell azon morfondírozni, hogy mit nem vigyünk, mert nem fér be.
Hátsó ülés a párom szerint szinte fotel, nagyon kényelmes, háttámla mondjuk extra, de az kell a túrákhoz. Két személlyel ugyanolyan mint egyedül. A motor súlya annyira elviszi, hogy észre sem venni hogy van valaki hátul.
Gumit zabalja - bár én hajtom a szerpentineken, úgy hogy hólagosodik a gumi - 12-13.000-et bírnak első és hátdó egyaránt.Ez elég borsos tétel a karbantartásban. Fékeket szintén kb gumicserével együtt eszi meg - elsőt 2-3.000 el korábban. Ezen kívül csak olajcserék vannak - ennyi.
Fogyasztás - nagyon csapatva akár 7.5-8 ig is felkúszhat, nyugisan, túrázva - sebességhatárokat betratva - 5 liter. Én 6-6.5 körül szoktam fogyasztani.
Mindenkinek ajánlom, aki nem fél a nehéz gépektől, túrára akarja használni. Rövid túrákra, örült csapatásra azért nem alkalmas - és felesleges, arra egy második motor kell, ha ilyesmire van igény és a valkyrie mellett teszi le valaki a voksát.
Hibalista
- Gázbowden szakadt 17.000-nél. Honda assistance jött trailerrel, egy órán belül és a legközelebbi márkakereskedében garanciában javították.
Ide hordtam szervizbe
Honda Wilker
Itt is vettem. Maximálisan elégesett vagyok, mindenben segítőkészek, egyedi igényeket is megoldják
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Honmda szallerbeck
Gond nélkül cserélték a szakadt gázbowdent garanciában
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (0) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | VFR1200xd | Következő motorja? | Ha kijön az új valkyrie ...:) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |