A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 800 2002 (782)

Vfr 800 2002 (782) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Tartós szerelem

Szöveges ítélet

Egy meztelen, nagy Banditáról ültem át a VFR-re, ami kilóban nem könnyebb, mégis, a keskenyebb V4-es blokk és az alacsonyabb tömegközéppontja miatt számomra kezelhetőbbnek tűnt. Az első kilométereknél hiányzott a Bandit ősnyomatéka és a kényelmesebb ülőhelyzet. Aztán rájöttem, igásló után egy könnyűléptű paripára tettem szert. Amint kiérsz a városból értelmet nyer a hasalósabb üléspozíció, és a dinamikusabb, jóval pörgősebb motor. Eleddig utáltam az autópályát, mostantól már nem volt kín nagy távolságok megtétele rövid idő alatt. Csak az a sok-sok lassú autó ne lenne mindig előttünk... de komolyan, észnél kell lenni, mert állandóan 200-al mész, és a legdermesztőbb a dologban, hogy a profi szélvédelem miatt nem érzed, vagy csak kicsit többnek mint a megengedett... Evvel kellett volna kezdenem: a VFR egy HIHETETLENÜL KIEGYENSÚLYOZOTT MOTOR!!! Nem véletlen, hosszú évtizedek óta reszelgetik, tökéletesítik szorgos Honda kezek. Hogy ez mit jelent a gyakorlatban? Nem kell paráznod, van-e kraft még előzni, mire elég a fékek ereje, mennyire csavarodik a váz, mit bír a futómű... hogy az egyik névtelen szerelőt idézzem, ha hozzányúlsz, csak elba..hatod. Szóval mindegy, hogy a Pilisben, vagy a Mátrában fűzöd egymásra a kanyarokat, vagy tempósan haladsz vmi főúton, esetleg a pályán hasítasz: élvezed minden percét, nem áll be a nyakad, nem törik le a csuklód és soha nem hagy cserben... Egyet azonban nem szabad elfejteni, a sportos futómű alá aszfalt kell, lehetóleg kátyúk nélkül...

Hibalista

- Ez HONDA!!! Ráadásul Japánban szerelik össze. Nem romlik el. Csak egy garnitúra gumit koptattam el bő 10000 km alatt

Ide hordtam szervizbe

MaxxPower, Bp, Vörösvári út, nekem bejött.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.