Társ az országúton
Szöveges ítélet
Korábban VFR 750 F-em volt, és nagyon szerettem, hasonlót vártam a 800-as VFR FI-től is. Pár dolog azért javult rajta az évek alatt, az injektoros verzió pöccre indul, nem kell a szívatóval bajlódni és feleslegesen köszörülni. Megoldották a túlmelegedő gyújtáselektronikát is egy nagyobb hűtőbordával. A motor hangja gyári dobbal is gyönyörű, nem hivalkodó, de érezni, milyen erő van benne. Országúton túrázni ideális, nem fárasztó az üléshelyzet kb. 300 km-ig, amikor 500 km felett mentem vele, azért elzsibbadtak a lábaim és elültem magam. Nagyon szerettem, hogy erős, tartósan nagy sebességgel lehet vele haladni utassal is, és nagyon könnyű vele előzni. A városi csúcsforgalomban és dugóban az autókat kerülgetni vele nehéz, és ha beragadsz az autók közé, egy idő után a hűtőventilátor kellemes meleget fúj a lábadra, amikor egyébként sem fáznál. Inkább túrázásra ajánlom, oda hibátlan...
Hibalista
- Nem romlott el semmi, csak olajat és légszűrőt cseréltem
- + láncot állítottam.
Ide hordtam szervizbe
Maxx Power Budapest
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7350 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |