A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Nx 125 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Tanulópénz

Szöveges ítélet

Az egyetem alatt diákmunkából gyűjtöttem motorra, a felére összegyűlt a pénz, a másik felét kifizette egy barátom, aki alól ellopták az MZ-met.

Az első nyugati motorom volt, de nincs mit szépíteni, szakadt volt. A váz rozsdás, a 20 évnyi gányolás, eső, hó, stb megtette a hatását. A látszat ellenére azonban motorikusan majdnem tökéletes volt, amikor hozzám került, a kopott szelephimbák és himbatengelyek cseréje után viszont kifogástalan volt motorikusan.
Ez a kis motor az NX 650 (dominator) kistestvére, léghűtéses, egyhengeres négyütemű motor - kiforrott technika, nem sok minden tud(na) rajta tönkremenni, ha megkapja a szükséges minimum törődést.
Elöl-hátul dobfék, központi teló hátul (mint a nagyoknál:), én az egész elejét tárcsásra cseréltem (bontóból - Gerecse motor)
Télen-nyáron, ha esett, ha fújt mindig pöccre indult (önindítós volt a drága), sehol sem hagyott ott.

Négyütemű 125-öshöz képest nyomatékosnak érződött, nyomatékosabbnak, mint bármelyik hasonló kategóriájú kismotorom (Yamaha sr 125, Ybr 125)
A fékei jók voltak, de személy szerint nem nagyon preferálom az első dobféket, így miután kicseréltem az egész első traktust, vártam a csodát - de amíg nem koptak össze a bontott alkatrészek, gyakorlatilag rosszabb volt a fékhatás, mint a gyári dobfékkel. Ijedtemben a nyúlós fékhatás miatt, még azon a héten lecseréltem a fékolajat kétszer, de nem segített - az idő és a használat viszont orvosolta a problémát.
Fogyasztásról ebben a kategóriában nincs értelme hosszasan értekezni, hozta a géposztály 2,5-3l körüli átlagát.
Sajnos a hanyagságom megtette a hatását, nem ellenőriztem az olajszintet hetekig (hónapokig?) és mire a haverom rápillantott, csak úgy volt leolvasható a szint, hogy kb 60 fokban meg volt döntve a motor.
Be ugyan nem sült, így is ment - de keresztet vethettem az új szelephimbákra és a tökéketes blokkra.

Mondanom sem kell, hogy tanultam az esetből, de mentségemre legyen mondva, ez volt az első motorom, amit rendszeresen használtam.

Hibalista

- Egyből a megvétel után szelephimbákat cseréltünk rajta
- Elektromos gondjai voltak időnként (22 éves motorról beszélünk gányolt kábelköteggel)
-

Ide hordtam szervizbe

Egy barátommal szereltük (illetve főleg ő szerelte, én pedig tönkretettem)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Olajhiányban megfuttattam :(

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1988
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Etz 150 Következő motorja? Drz 400e
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.