A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB 125 X 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Takarékos városi rakéta

Szöveges ítélet

Egy éve vettem Békéscsaba környékén, megcsináltam a nagymotoros jogsit, és az volt a terv, hogy fokozatosan lépkedek felfelé. Az első lépcső ez a 125-ös Honda volt, ha a kétévnyi simsonozást nem számítjuk. Eddig nem tudtam sokat menni a motorral, mert voltak bajai, folyamatosan rakjuk rendbe, már majdnem jó, most épp eszi az olajat, de egy szelepszárszimering-cserével hamarosan ezt is megszüntetjük. Olasz összeszerelésű Hondáról van szó, ennek örömére gyárilag Dell'Orto karburátort kapott. Bár alig van valami adat róla a neten, a 125-ösök között ez az egyik legerősebb, 14LE körül teljesít, szépen lehet vele 80-90-nel utazni, de igényli a 98-as benzint. Egyszer megjártam vele a Budapest-Gárdony-Budapest távot, messzebbre még nem mertem menni vele, amíg nincs teljesen kész, toltam a Simsont eleget, ezt nem szeretném. De nem is kellett, a 100 km-t szépen teljesítette. Városban nem tudok nála jobbat elképzelni, keveset fogyaszt (ha rendbe tesszük, akkor 3-ból el kell majd mászkálnia, így is sikerült egyszer egy 2,8-as átlagot produkálnom vele, igaz, akkor Budaörsre mentem ki vele, meg vissza, végig stabil 60-70-nel). Momentán 3,5-4 között fogyaszt, de ezt egyelőre nem tekintem mérvadó adatnak. Lámpánál az autókat simán lehagyja a rajtnál, 70-ig nem is nagyon érnek utol, sőt, 2-es fokozatban a 70-et még komoly városi emelkedőkön is tudja. Fékek megfelelők, elöl mechanikus tárcsa, hátul dob, egyszerű de ütőképes megoldás. Utassal leginkább városi távokra ajánlanám, a 105 kilója és a 14 lóereje azért megérzi, ha nem 100, hanem 170-200 kilóval van megterhelve. Szerencsére a hátsó teleszkópokat keményebbre lehet állítani, így még utassal sem üt fel.

Hibalista

- Eléggé rossz állapotban vettem, nem sokkal a vásárlás után széthullott a blokkban a hajtókarcsapágy, azt cserélni kellett: 43.000 forint. Plusz áthúztuk a vezetékek nagy részét. Szívató elveszett róla, azt haverom pótolta, plusz az oldaldekniket is megragasztotta. Ette az olajat rendesen, mert a dugattyúgyűrűk szét voltak törve vagy be voltak a dugattyúba ékelődve, alig tömítettek valamit. Nem a megfelelő hőértékű gyertya volt benne, plusz a motor is falsot szívott egy ideig, ezért eléggé melegedett. Gyertyát kicseréltük, falsot megszüntettük.

Ide hordtam szervizbe

A szerviz, amelyik a hajtókarcsapágy cseréjét végezte, drágán dolgozott, lassan, de legalább rosszul (sikerült fordítva visszatenniük a lánckereket, aztán a következő körben már nem tévedtek).

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1985
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? S 51 Következő motorja? XBR 500
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.