A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Xl 650v 2002 (647)

Xl 650v 2002 (647) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Szürke táltos/traktor

Szöveges ítélet

Gépjárművásárlásaimat soha nem az érzelmek vezetik, a praktikum nálam a legfontosabb.Három szempont lebegett a szemeim előtt: masszív, megbízható, lehet vele csajozni (bár ez majdnem minden motorra igaz)! Nagyon sokat gondolkoztam, hogy milyen legyen, azt tudtam, hogy a (fő)város útjai nem teszik lehetővé a gyenge vagy érzékeny futóművű motorokat. Emiatt bár mindenhol máshol tökéletesek a robogók, ebben az esetben, a Kárpát medencében nem jönnek szóba. Azt is tudtam, hogy néha ketten is kell hogy tudjuk használni, mivel véleményem szerint csajozni a legjobb egy kabrio vagy egy motor, de az intim távolságok leküzdéséhez az autóban mégiscsak kell egy kicsit izmozni, pl egy kicsit beszélgetni, én viszont lusta vagyok, a motoron pedig a fizikai kontaktus adott. Illetve tényleg a legegyszerűbb csajozási módszer, ha a csajok felülnek mögém le sem akarnak szállni, közben meg önfeledten vigyorognak meg sikongatnak. Nem is értem.
Szóval ketten kell hogy tudjuk használni, ehhez viszont súly kell, holmi kis bokorugró nem jó. Viszont 95 százalékban a város a használati terep, és nagyrészt egyedül, emiatt túl nagy se lehet, BMW1200GS vagy Varadero szóba sem jöhet. Vagyis DL650, KLE500, XT660, és a Transalp. Olaszt nem akartam, a BMW és a KTM túl drága. Az XT kiesett, mert egyhengerest nem szerettem volna, nincs rajta plexi, és főleg hátul az ülése sem elég kényelmes. Bár úgy gondolom, városba egy személynek az lenne a tökéletes motor. A DL valamiért nem tetszik, a Kawasakinak meg nincs rendes szervízhálózata. A Suzuki és és a Honda összehasonlításban mindenhol azt emelték ki, hogy a DL motorja erősebb, a Honda kivitelezése szebb, és masszívabb. Ilyen szempontból a DL befecskendezős mivolta is faktor, valahogy jobban megbízom a jó öreg karburátoros rendszerben. Én meg egy olyan motort szeretnék, ami tíz év múlva is működik, a Transalp legendás megbízhatósága döntött.
Megvétel után olaj, lánccsere, és kicseréltem az eléggé kopott gyári Bridgestone gumikat is. Az eredeti gumik elég kemények voltak, inkább Continental Contiescape-t vettem, teljesen jól beválnak. Raktam rá bukócsövet, azt hittem nagy szívás lesz felrakni, de adta megát. Az viszont kiderült, hogy a gyertyacsere nem egy egyszerű folyamat, a szelepálításhoz pedig a motor fél elejét le kell bontani. Majd egyszer. Givi túraplexi volt a motoron, de megkaptam hozzá az eredetit, egyszer átcseréltem, de győzött a Givi. Bár valamivel hangosabb mint a gyári, de lényegesen nagyobb a szélárnyék. Van hozzá doboz, ha kell felteszem, így a pakolás is megoldott.
A motorja nem egy atomerőmű, érezni, hogy a túl magas fordulatokat nem szereti, emiatt egy sportmotorhoz képest összehasonlíthatatlanul lomhább, de a városban tökéletes. Már egyszer-kétszer estem pofára motorral mert túl gyorsan mentem, emiatt nem is baj, hogy nem egy rakéta. Az ülés nagyon kényelmes, és magas, úgy érzem magam, mint Szerjózsa a Négy páncélos és a kutyából amikor a tank lövegtornyából áttekint az előtte húzódó menetoszlopon. A fékei teljesen korrektek, ha nagyon tépem az elsőket száraz aszfalton megcsúszik a kerék, a hátsót viszont szerencsére nagyon kell taposni a blokkoláshoz. Vezetni pedig egy álom, meg kell szokni a magasságát, súlyát főleg lassú tempónál, de ezt leszámítva nagyon barátságos.
Összegzésül a plexijeit leszámítva egy nagyon masszív benyomást keltő, könnyen kezelhető kellemes motor, a hétköznapokra ideális, mindenben jó kompromisszum. Ha valaki a motort a használati értéke miatt becsüli, annak tökéletes. És bár azthittem a csajoknak nem fog tetszeni, pont az ellenkezője történik, kifejezetten vagánynak látják.
Három kritikai észrevételem lenne, egyrészt az indexet nehéz kezelni amikor éppen a kuplungot használom, másrészt a szerelhetőség elképesztő, harmadrészt az ülés levételének megoldása ritka egy elbaszott rendszer. És lehetne egy kicsit kisebb a szélzaj, de ezt csak azért írom, hogy legyen valami amiért vágyakozva kacsintgassak a teljesen irreális és használhatatlan Goldwing felé.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Barátom

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én

Értékelése: 6

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.