Szervizigényes-pénztárca űritő Brutál Mamut
Szöveges ítélet
Sziasztok.2006-ban vettem a gépet,rugásra indult,nem csattogot.Elkezdtem motorozgatni vele na az első erdei túrán a börömön tapasztaltam hogy hiába nyár van ide hosszú nadrág kell mert szét égette(idézőjelbe)a vádlijaimat,de viszont kárpótolt az a kegyetlen nyomaték,ugrik ha kell akár 4-es alapjáraton döcögősből-is.Teltek múltak a hetek,egyszercsak elkezdett csattogni,egyre erősebben/ez volt a himba/ csere.Rá 1 hétre vezérműtengely kopás.Irány megint szervizbe.Kész minden OK na motorozzunk 1-2 hónap,kifújás a hengerfejnél.Szerviz .Na és akkor mondtam,hogy eladom...Nyár vége iszonyat hőség majdnem minden nap mentünk motorozni iszonyatosat fűtött a kicsike,szalonnát lehetett volna sütni a gatyámon.De mondom minden ok olaj is 10w40 friss csak tudják a japánok birja ez ennek ez az üzemi höfoka.Csattogás durvul durvul megszorul kihülik beindul --csat--csat leáll nem indul.Kikopott a dugó a csapszegnél,elkenődött a henger falán az aluminium beragattak a gyűrűk,szétverte a szelepeket. Ez belekerült 84.000 ft-ba.Ekkor adtam el.
Hibalista
- Bal szivóhimba,vezérműtengely,hengerfejpakolás,szelepek,Dugó
Ide hordtam szervizbe
Bodrogvölgyi és társa. Ez egy csónakmotor szerviz,de mindent meg csinálnak.Semmi panasz.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.9/10) |