A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Xl 1000 V Abs Varadero 2006 (996)

Xl 1000 V Abs Varadero 2006 (996) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerethető Varánusz! :)

Szöveges ítélet

Az első találkozásom a Varával a BMW-ém leváltása közben történt, mert nekem nem igazán jött be a bajor márka. Eldöntöttem, hogy újra a japánok mellett teszem le a voksom. Nem bántam meg! A Vara egy nagyon kellemes csalódás ha az ember ráül és látja a nagy széles tankját, a lába szinte lóg a levegőben ha egy helyben áll, olyan magas, ha tolni kell érezni a közel 3 mázsányi súlyát, de ha elindul, mindez szertefoszlik mert olyan játszi könnyedséggel lehet vezetni ezt az igen nagydarab jószágot! A mérete akkor rajzolódott ki igazán előttem amikor a barátom Yamaha FJR 1300-asa mellett parkoltam, ami eltörpült mellette, ami nem egy kis motor!
A Vara szélvédelme és kényelme egyébként példásnak mondható a kategóriájában és a futóműre sem lehet panasz, a keskeny 150-es hátsóguminak köszönhetően nagyon könnyen billen egyik kanyarból a másikba, 800 km megtétele sem okozott gondot két személlyel túrázás közben, és még elég jól megy is a 95 lóhoz képest! A fogyasztása is tökéletesnek mondható a maga 5-5,5 literes átlagával túratempóban két személlyel, nem hiszem, hogy ennél van sokkal jobban fogyasztó motor. A V kettes motort is jól kiegyenlítették a japcsik, mert alig van rezonancia még alapjáraton is, menet közben meg csak a jó kis traktor hangja van a v kettőnek köszönhetően, de semmi zavaró. Sosem rezonál igazán, a tükrök is mindig kisimúltak jól látni bennük bármilyen motorfordulatnál, nem úgy mint némely négyhengeresnél ahol előfordul, hogy úgy rezonál a tükör, hogy csak egy homályt látni bennük.
A futóműről annyit, hogy jól állítható a hátsó rugóstag, nagy súlynál sem esik kétségbe és nem ül össze annyira, hogy huppanókon felüssön. Az eleje fix, nem állítható, amit hiányolok egy kicsit, de ezzel együtt lehet élni, nem olyan rossz, néha picit puha. A kanyarokat imádja a Vara és én is, meglepett milyen jól dönthető és stabil, azt hittem egy ilyen magas motorral lesz bajom a szük vagy a gyors kanyarokban, de nem. Összegezve egy kezes motorosbarát túramotor ami kielégíti az elvárásokat bárhol és bármikor mégha földútra is tévedsz! :)
Nekem nagyon bejött!

Hibalista

- Eddig semmi! Az index vacakolt egy picit, de a WD 40 megoldotta. :)

Ide hordtam szervizbe

Zsifi, Moto Café.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? R 1100 RT Következő motorja? Africa Twin
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.