A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Wave 110i (109 cm3)

Wave 110i (109 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerethető kis csúnya csajszi

Szöveges ítélet

Korábban használtam a motor elődjét, a karbis Innova 125-öt.
Erre a -többnyire jó- tapasztalatra alapozva vettem meg a Wave-et, mikor egy körforgalomban kiütötték alólam a CBF-125-öt.
Olcsó volt, és bíztam az Innovás tapasztalatokban, illetve elhittem a hiperalacsony fogyasztásról szóló meséket.
Valóban keveset eszik, 2-2,5 literrel elmegy (ilyen alacsony érték meg sem volt adva a népítélet választható rublikájában) de a PR 1,6-os fogyasztást ígért... Gondolom egy 45 kilós kínai kislány alatt mérték...
A fogyasztás egyébként akkor stabilan 2 liter, ha 60-80 között használom. Ha tartósan városon kívül, 90 körül megyek vele, akkor lesz 2,5.
Ezt leszámítva azonban nem okozott csalódást. Pakolható, olcsón szervizelhető, megbízható, egy igazi tökéletes ingázó motor.
Az Innovához képest javult az esőben csúszásra való hajlama, ez anno életveszélyes mértékű volt, a Wave-en viszont semmi ilyet nem tapasztaltam.
A stöpszli tank ultraidegesítő, 3,7 literes, így még az alacsony fogyasztás mellett is folyton a kutakra jár az ember. Viszont 1200-ból tele van :)
A 110 ccm "ereje" (gyengesége) hamar előkerül, ha elhagyja az ember a város határát. Végsebessége 90-95, ami pont egy hajszállal van az élhető alatt.
Városon belül azonban tökéletesen teszi a dolgát. Fürgén indul a lámpáknál, és karcsúan cikázik a kocsisorok között a dugóban.
Rövid távon nem kényelmetlen, de 100km után már szenvedés a nyereg. Az üléspozíció egyébként el van találva.
Pozitív jelzőt még nem kaptam a külsejére, 10-ből 11 ember szerint csúnya, de nekem akkor is tetszik. Nem egy csajozós motor, az tuti :)
Viszont kis méretei ellenére egész jól elfér az utas is.
Bolondul imádnám, ha nem a CBF-125-ről ülök át. Így utólag már bánom, hogy nem költöttem rá azt a 100-ezer forintot, ami a két motor ára között volt.
Aki nem sokat jár lakott területen kívül, annak jó választás.

Hibalista

- Akku (szó nélkül garanciálisan cserélték)

Ide hordtam szervizbe

Honda Dream

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? CBF-125 Következő motorja? CBF-125
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.