A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » St 1300 Pan-European 2002 (1261)

St 1300 Pan-European 2002 (1261) 

Az ítélet értékelése
3,8(4 db)

Szép volt, jó volt, megóvta az életemet. Még valamit?

Szöveges ítélet

2008 május végén hoztam ki a kereskedésből, mint bentragadt raktárkészletet. Gondolom az ABS hiánya miatt nem kelt el két éven át. Jó választásnak bizonyult, hiszen hosszú távú túrázáshoz kerestem motort.
Kezdem azzal, ami nem igazán volt tökéletes:
Első ülés: át kellett kárpitoztatnom saját igény szerint. Ráadásul csak másodikra sikerült eltalálni a végleges formát és méretet. Így már nem volt gond a 14 óra alatti 1140 km.
Mentstabilitás: Meg kellett tanulni nem félni a 140-160 körül jelentkező "riszálástól".
Pakolhatóság: A széria oldaldobozok formája idióta, űrtartalmuk kevés. Felfogatásuk nem túl bizalomgerjesztő. Csináltam hozzá egy hátsó csomagtartót, (hasonló mint a Gold Wing-é) azzal együtt és egy 52 literes dobozzal már neki lehetett vágni hosszabb sátras túrának is.
Tömeg: Iszonyat nehéz tolni, parkolóból kiaraszolni.
Magasság: Mindenhol vigyázni kell ahol padka van, de egy nagyobb kövön is fennakad, mély kihajtókon és komp feljáró rámpáján is csak srégen lehetett vele felhajtani károsodás nélkül.
A fogyasztása nem igazán negatívum, egy 1300-as motornak kell az anyag, hogy erő legyen belőle. Legkevesebb 5,5 liter, legmagasabb fogyasztásként (nyélgázon, német autópályán) 10 liter fogyott 100 km-re mérve.
Jó tulajdonságok:
SZÉP!!!!!!! tudom, hogy ez szubjektív, de én egyből beleszerettem hatalmas idomjaiba.
Erő és nyomatékgyár. Egyszer sem éreztem, hogy szükségem lenne több lóerőre, túratempóban lehetetlen 100%-ban kicsavarni.
Szélvédelme parádés. Felnyitott sisakkal, 120-as tempónál a telefonvonal másik végén fogalma sincs a beszélgetőpartnernek arról, hogy én motorozom közben. Az állítható szélvédő nagyon el van találva, 180-ig felső állásban maradhat, egyenes dréktartás mellett. Leengedve 230-ig éppen csak kicsit be kell púposítani (180 cm vagyok).
Üléspozíció első osztályú, az utas királyi kényelemben van.
Futómű hangolása kifogástalan, hátulja állítható a pakoláshoz.
Összességében igazi jóbarátot ismertm meg benne és szívesen használtam volna még hosszú időn keresztül, ha egy figyelmetlen autós nem kap szemből telibe és nem küldi kukába a három hónapos motort. De meggyőződésem, hogy még halálában is engem óvott. Ami az elején összegyűrődött, mind a rám ható energiát közömbösítette az utolsó milliméterig. Megvédett attól is, hogy beleszálljak a kocsiszekrénybe, valószínűleg neki köszönhetem az életemet.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Honda Lehr (B.földvár)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9500
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.