Szép, meg minden, csak nem megy
Szöveges ítélet
ez volt a második motorom , előtte egy yamaha aeroxom volt. már mindegy milyen mocim lesz ugy voltam , csak hagy váltsak én.. majdnem etz m lett , de fater lebeszélt rola,hogy inkább nézelődjünk még,aztán rábukkantunk erre,igaz ennek az árábol 4 darab jo állapotú ETZ t lehetett volna venni,de nem lehet egy lapon emliteni. jo volt,bár annyira nem szerettem,100 ig "jol" gyorsult, de 140 el mentem vele egyszer az egy év alatt,az is biztos valami holdállásnak köszönhetően ,az volt a max,amugy csak ilyen 125-130 de akkor már 3 perce csutkán , a hátso ülésen ülve ugy behuzodtam a plkexi mögé... sokat jártam hosszabb távra másik városba , és ha jött szembe egy kamion akkor 110 ről egyből vissza 90 re a széltől.. persze a motorja nagyon jo , mert 4 ütemű , kevesett fogyasztott,ha szépen 5-6000 vagy 11-12000 fordulaton mentem 100 km végig akkor is 3 liter volt a fogyasztása . nagyon szép motor , nekem nagyon tetszett , főleg oldalrol a kipufogo felöli rész , csak szemből olyan kis gizda volt, lehetett volna kicsit kövérebb , meg a gumik is ha jol emlékszem 130 as holt , az aerox on meg 140 es...
Városban nagyon jo volt , ment mint a golyo , lehetett rajoskodni , mindenki leste , mert egy darab volt itt szolnokon , ugyanugy mint amikor meglett az aerox om 2000 ben , abbol is csak egy volt kb 2 évig , mondjuk cbr125 most sincs szolnokon aerox meg van vagy 4-5 db .
összefoglalva tanulomotornak nagyon jo , de mikor hoztuk el ceglédről a szalonbol már akkor tudtam : ez kicsi ...:( mostmár 600 as cbr em van , na az már megy :)
Hibalista
- láncfeszítő kétszer is , egy kis szar vasdarab 25e ft
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |