A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 600 F 1990 (599)

Cbr 600 F 1990 (599) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Szép emlékeim...

Szöveges ítélet

Igaz ez az évjárat nem szerepel a listán, de azért csak írok róla, hátha érdekel valakit.

Szóval jó régen volt az már mikor ezt a járgányt vettem, még tombolt az ifjúság, meg a motorozási vágy, úgyhogy a trabantom mellé kellet valami olcsó gép. Egy szép langyos januári napon meg is néztem, ki is próbáltam, meg is vettem, majd a közben leszállt ködben, kb 50-60-as tempóval 30 kilómétert motorozva,haza is vittem a járgányt.
Ekkorra már egy jelentősebb jégréteg alakult ki rajtam, de megvolt a gép.
Tavasszal a telószimmering megadta magát, ígyhát az olaj szabad utat talált magának, és úgy gondolta, hogy legjobb helyen a fék környékén lesz, így átmenetileg még ABS is volt a masinán, ami okozott néhány izgalmas pillanatot. El is vittem gyorsan szervízbe, ahol megcsináltattam rajta a kötelező cseréket is. Ezek után jó sokat motorozgattunk együtt. A kormány szitált kicsit, amire egy barátommal kicseréltük a kormánycsapágyat, de nem lett jobb. Úgyhogy inkább hozzászoktam. Később az AC pumpa lehelte ki a lelkét, ami egy autópályás előzés közben nem csalt mosolyt az arcomra. Mivel nem akartam sokat költeni rá, így egyszerűen csak kivettük és raktunk a helyére egy benzinszűrőt, ami pont illett oda. Így is kivállóan működött, csak sűrűbben kellett tankolni, mert a tartalék állásnál már nem nagyon akarta szipákolni a benyát, vagy nagyon kellett húzni a fülét, azt meg nem mindig lehet.
Haverom mindig azzal macerált, hogy nem nagyon döntögetek a kanyarban. Mondtam neki, hogy nem jó a futóművem, erre cseréltünk. Ő ZZR 500-al már kellőképpen lekoptatta a cipőjét, hát a CBR-el sikerült még jobban, ezek után már nem sikerült a futóműre fogni a kockás kanyarvételt, úgyhogy bevallottan a majré okozta a hátsókeréken a majrécsíkot.
Amúgy nekem a motorerő elegendő volt. Nem kellett félni, hogy kiugrik alólam a vas. Kényelmes is volt, nem kell rajta kézen állni.
Szóval szerettem, de azért a kor eljárt felette, így aztán eladtam. De azért jó volt...

Hibalista

- Benzin pumpa. Teló szimmering

Ide hordtam szervizbe

Sufni.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1988
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.